تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۲۹۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولویت اول تا سوم فولاد، نکونام است / آذری مشکلات خانوادگی داشت
 نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که نکونام در مدت حضورش در فولاد جواب داده است و پیشنهاد ما این است که خود او در تیم بماند، گفت: اولویت اول تا سوم ما آقای نکونام است و او هم دوست دارد در مجموعه فولاد بماند.

اسماعیل گودرزی درباره تغییرات ایجاد شده در باشگاه فولاد، اظهارکرد: آقای آذری دو سال در مجموعه فولاد زحمت کشید و ساختار و تشکیلاتی را رقم زد که باشگاه فولاد در این دو سال نتایج قابل توجه و قابل دفاع کسب کرد؛ در سال اول به سهمیه آسیایی رسیدیم و در لیگ بیستم هم نتایج خوب بود و در جام حذفی یک شگفتی رقم خورد و فولاد قهرمان شد و به سهمیه مستقیم آسیا دست پیدا کرد.

وی درباره جدایی آذری از باشگاه نیز افزود: آقای آذری یکسری مشکلات خانوادگی داشت و از یکی دو ماه قبل نیز صحبت کرده بود که در صورت حل مشکلات خانوادگی ام می مانم و در غیر این صورت قطعا نمی مانم و اولویتم خانواده ام است.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد درباره انتخاب گرشاسبی به عنوان مدیرعامل فولاد، گفت: نظر تشکیلات این بود که یک فرد که هم شناخته شده، هم کار کرده و هم مردم او را به عنوان یک مدیرعامل توانمند قبول کنند، به عنوان مدیرعامل انتخاب شود که به آقای گرشاسبی رسیدیم که او نیز سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و پیکان و مدیرکلی ورزش و جوانان خوزستان و تهران را در کارنامه داشته و در پست های دیگر فعالیت داشته است. به هر حال گزینه های دیگر هم مطرح بودند که در جمع بندی، نظر نسبت به آقای گرشاسبی بود و مجموعه او را پسندیدند و قرار شد باشگاه با او همکاری داشته باشد. ان شاءالله کمک شود و مثل دوران مدیریت آقای آذری، باشگاه نتایج خوبی کسب کند.

وی با بیان این که تلاش می شود با گرشاسبی نیز نتایج خوب گذشته تکرار شود، تاکید کرد: توصیه باشگاه و مجموعه بالادستی باشگاه این بود که کمک کنیم تا روند فولاد صعودی و حتی نتایج نسبت به سال های قبل هم بهتر باشد.

گودرزی درباره این که محسن فروزان از تیم جدا شده و شنیده می شود، شیمبا در لیست فرهاد مجیدی است و یکی دو بازیکن دیگر از جمله فرشاد احمدزاده هم قصد جدایی دارند، نگرانی زیادی برای هواداران فولاد ایجاد شده است که احتمالا نکونام نیز از تیم جدا می شود، عنوان کرد: من خودم شخصا با آقای نکونام صحبت کردم و پیشنهاد ما این است که خود آقای نکونام به کار در فولاد ادامه دهد و بماند. قرار شد نکونام هم سریع تر برنامه های خود را به آقای گرشاسبی بدهد و در جلسه‌ای نیز، هیات مدیره نظر بدهد.

وی افزود: اولویت اول تا سوم ما آقای نکونام است اما اگر نشد باید به دنبال گزینه دیگر برویم که دیر هم نشود اما حتما باید با نکونام به نتیجه برسیم و دوست داریم که خود او ادامه دهد. همچنین باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته است، باید بتوانیم سریع با بازیکنان به توافق برسیم و وضع موجود را حفظ و در تکمیل کار نیز بتوانیم مشکل پنجره را حل کنیم تا تیم قوی را برای فصل آینده ببندیم. اگر بخواهیم ادامه بدهیم، پس حتما باید تیم قوی ببندیم که در کورس قهرمانی باشیم.

گودرزی عنوان کرد: مربی یکی از ارکان اساسی تیم ما است و در انتخاب آن باید دقت زیادی شود و نکونام نیز در مدت حضورش در فولاد جواب داده است و تاکید می کنم او اولویت اول ما است و دوست داریم ادامه دهد اما اگر یک درصد هم نشد باید گزینه ای را انتخاب کنیم که راه این مربی را ادامه دهد. به هر حال تلاش می کنیم تا آقای نکونام سریع جواب دهد و البته خود او هم دوست دارد در مجموعه فولاد بماند و ان شاءالله نتیجه کار خود را در سال سوم بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این هفته ادامه همکاری با نکونام مشخص خواهد شد؟ گفت: به هر حال یک روز هم برای ما یک روز است و می خواهیم سریع تر تکلیف سرمربی مشخص شود و خود آقای نکونام هم باید به این نتیجه برسد که کار باید سریع تر برای فصل آینده شروع شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار