تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۲۹۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه فولاد معطل من نشود/ تکلیفم تا یکشنبه مشخص می‌شود
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست و اگر از فولاد بروم حداقل تا نیم فصل در هیچ تیمی نخواهم بود.

  تیم فوتبال فولاد خوزستان امسال با مدیریت سعید آذری و سرمربیگری جواد نکونام موفق شد قهرمان جام حذفی شود و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد. با قهرمانی فولاد اما هنوز مشخص نیست آذری و نکونام فصل بعد هم در این تیم بمانند.

آذری امروز با انتشار پیام تشکر از همکارانش در باشگاه فولاد به شایعات خداحافظی اش از این باشگاه دامن زد و خبرهایی در این ارتباط منتشر شد. با این حال مدیرعامل باشگاه فولاد می‌گوید تکلیفش برای فصل بعد تا روز یکشنبه هفته بعد مشخص خواهد شد.

آذری  گفت: خداحافظی من با فولاد شایعه است. تا پایان فصل با فولاد قرارداد داشتم. اگر هم قرار باشد از فولاد بروم آنقدر «نمک نشناس» نیستم که همینطور بگذارم و بروم.

وی ادامه داد: از قبل هم گفته بودم که اولویتم برای فصل بعد خانواده ام است. هواداران فولاد به شایعات توجه نکنند. من وامدار مردم خوزستان و مدیران مجموعه فولاد هستم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه ممکن است مشکلات خانوادگی اش تا ۱۵ روز آینده برطرف شود، گفت: این ۱۵ روز یک زمان طلایی برای نقل و انتقالات است. باید بگویم تا به حال هیچ قول و وعده دروغ نداده‌ام. نمی‌خواهم اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد، باشگاه معطل من شود و این فرصت طلایی را از دست بدهد.

آذری در پاسخ به این سئوال که بالاخره در فولاد ماندنی است یا خیر؟ اظهار کرد: جلسه‌ای با مدیران مجموعه فولاد خواهم داشت و تا روز شنبه یا یکشنبه وضعیتم مشخص می‌شود. همانطور که گفتم قول و وعده دروغ نمی‌دهم. اگر از فولاد هم بروم، ممکن است حداقل تا نیم فصل هیچ کجا نروم و بیرون از فوتبال باشم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار