تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۲۹۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راز محبوبیت کاپیتان والی
 مرد شماره ۴ فولادی ها، این روزها به چهره محبوب تری از قبل تبدیل شده است.

تمام دوران فوتبالی اش را  برای تیم فولاد خوزستان توپ زده است و از چنان محبوبیتی در بین هواداران تیمش برخوردار است که حتی اگر برای فولاد به میدان هم نرود، نقشش در موفقیت فولاد، کم رنگ نیست. ایوب والی مرد شماره ۴ فولاد که به بازیکن متعصب و نماد غیرت فولادی ها لقب گرفته، مدت ها است که به دلیل مصدومیت نتوانسته تیم خود را همراهی کند.

 والی که در فصل نوزدهم در حال درخشیدن بود و در قامت یک مدافع گلزن ظاهر شده بود و حتی نکونام را به این باور رسانده بود که والی باید همیشه در ترکیب باشد، در اواسط اسفندماه ۹۸ دچار پارگی رباط صلیبی شد تا برای چندین ماه از میادین دور باشد. اگرچه او پس از عمل جراحی و گذراندن دوران نقاهت به فولاد بازگشت اما بازهم به دلیل مصدومیت، نتوانسته در لیگ بیستم نیز در ترکیب فولادی ها باشد.

نکته حائز اهمیت که محبوبیت والی را دو چندان کرده است، "رهبری قوی او حتی بیرون از مستطیل سبز است"؛ او در روزهایی از لیگ بیستم که به دلایلی بین هواداران تیمش دو دستگی ایجاد می شد، نقش اول را در ایجاد همبستگی و اتحاد هواداران داشت. کاپیتانی که بزرگی خود را نه تنها با بازوبند کاپیتانی در زمین، بلکه در خارج از زمین نیز با مقابله با حواشی به خوبی نشان داده است. مدیریتی که والی با همکاری باشگاه در کنترل خیلی از مسائل جانبی انجام داد، نتیجه آن قهرمانی فولاد در جام حذفی بود تا فولاد پس از شاهین اهواز، دومین تیم خوزستانی باشد که از طریق جام حذفی به آسیا می‌رسد.

رقابت های فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی برای فولادی ها به پایان رسید اما هواداران فولاد منتظرند که کاپیتان ۳۳ ساله‌شان با اندوخته ای از تجربه و تعصب، در لیگ بیست و یکم برای تیم شان به میدان برود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار