تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۲۸۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴۰۰ رویایی فولادی‌ها
فولاد برای موفقیت در دو فصل اخیر لیگ برتر و نیز جام حذفی فوتبال از یک، سه ضلعی موفق بهره‌مند بوده است.
 فولاد پس از انتخاب و آغاز مسیر موفق در فوتبال ایران از فصل نوزدهم فوتبال، در ابتدا توانست با برنامه ریزی مدون، منسجم و کار و تلاش شبانه روزی، فصل گذشته پس از شش سال آسیایی شود و بعد نیز در ادامه همین روند موفق، امسال برای اولین بار در دوران فعالیت این باشگاه، قهرمانی جام حذفی را به مردم خوزستان هدیه دهد.

به گزارش ایسنا، شاید در رقابت تنگاتنگی که برای قهرمانی در این فصل از مسابقات جام حذفی بود، باتوجه به تجربه بیشتر استقلال در این رقابت ها، خیلی ها این تیم را شانس اول کسب مقام قهرمانی می دانستند اما فولادی ها پیش از سفر به اصفهان، چمدان های خود را برای سفر به آسیا، بسته بودند و این نیز پیش از بازی در چهره مسلط و بدون استرس جواد نکونام مشخص بود. رهبری که در دو فصل اخیر توانسته با اهدای دو سهمیه آسیایی به هواداران فولاد، خود نیز از ماندگارترین چهره های مربیگری در باشگاه فولاد نام بگیرد.

همیشه در مسیر یک تیم قهرمان، نفراتی تاثیر بی بدیل دارند که فولاد نیز در این مسیر از یک سه ضلعی موفق، منسجم و یک دل برخوردار بود. اولین گروه در کسب این موفقیت، مسئولان شرکت فولاد هستند که با حمایت خوب و همه جانبه اجازه ندادند فولاد از مسیر موفق خود برای لحظه ای لغزش داشته باشد. دومین ضلع موفق فولاد، مدیریت این باشگاه است؛ سعید آذری با کنترل تمام حواشی اطراف تیمش و ماندن پای کادرفنی در روزهایی که فولاد دچار فراز و نشیب می شد، کمک کرد تا فولاد مجددا به تیمی قهرمان تبدیل شود. آخرین ضلع این موفقیت را هم جواد نکونام به عنوان رهبر جوان و موفق این روزهای سرخ پوشان اهوازی، تشکیل داده است. مربی که هرگز از اهداف خود دور نشد و با کار شبانه روزی در روزهای سخت کرونایی و گرمای طاقت فرسای اهواز، تیمش را به قله موفقیت رساند. پس؛ موفقیت اتفاقی نیست و فولاد با عزمی که از مردادماه سال ۹۸ با آمدن نکونام به این تیم جزم کرده بود، به این موفقیت رسید.

حالا این فولاد که برای دومین بار متوالی راهی آسیا شده است، نباید مثل خیلی دیگر از تیم های قهرمان خوزستان تنها بماند. آن هم وقتی مردم خوزستان و حتی هواداران فولاد، خاطره چندان خوشی از موفقیت و قهرمانی تیم های شان ندارند. پس همه باید پای کار باشند تا فولاد، خم نشود و سخت تر از قبل برای موفقیت در آسیا و فصل بیست و یکم لیگ برتر آماده شود.

تابستان ۱۴۰۰ برای فولادی ها و هوادارانش رویایی بود اما این ۱۴۰۰ می تواند با حفظ و تقویت تیم قهرمان برای حضور موفق در لیگ بیست و یکم، رویایی تر نیز باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار