تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۲۸۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیلی ها برایم حاشیه سازی کردند که استقلالی هستم
  دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز تعصبم را به لباس هواداران و باشگاه فولاد خوزستان نشان دادم، خیلی‌ها قبل از بازی برای من حاشیه سازی کردند که من استقلالی هستم.

  محسن فروزان بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی خیلی سختی برای من بود از یک طرف تعصب و از سوی دیگر عشق بود.

وی افزود: امروز تعصبم را به لباس هواداران و باشگاه فولاد خوزستان نشان دادم، خیلی‌ها قبل از بازی برای من حاشیه سازی کردند که من استقلالی هستم برای آنها بازی می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: آنطور که فکر می‌کردند نبود، من در تعصب برنده شدم و یک طرف هم عشق بود باشگاه استقلال که خیلی دوستش داشتم و دارم و موفق شدم در تعصب پیروز باشم.

وی تاکید کرد: سال خیلی سختی را سپری کردم، حاشیه زیادی اطراف من بود و فکر نمی‌کنم از صد سال گذشته فوتبالیستی این سختی‌های من را کشیده باشد، روزها بود برای من حاشیه درست کردند و برای من پرونده سازی کردند و آن روزها را از یاد نمی‌برم.

فروزان ابراز داشت: امسال خیلی زحمت کشیدم و بدون حاشیه بودم و یک سال مصاحبه‌ای نداشتم تا امروز که برای قهرمانی مصاحبه کردم.

وی افزود: این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان تقدیم می‌کنم، آنها سختی‌های زیاد کشیدند و خدا را شکر که توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با این قهرمانی مردم خوب خوزستان برای چند روز مشکلات خود را فراموش می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت خود در فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست، من امسال با تمام قدرت برای فولاد بازی کردم و قولی که به نکونام دادم او را رو سفید کنیم انجام دادم.

وی تاکید کرد: برای سال آینده پیشنهاد دارم، اما این پیشنهادات را نمی‌گویم، من خوزستان را خیلی دوست دارم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار