تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۲۸۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با «مسخره بازی» نمی‌توان قهرمان شد/ به فرهاد مجیدی هم انتقاد دارم
 

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از مدیران این باشگاه، گفت: با مسخره بازی نمی‌توان قهرمان شد!

  تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز یکشنبه موفق شد در فینال جام حذفی و در ضربات پنالتی تیم استقلال را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی این جام برسد. به این ترتیب دست فرهاد مجیدی و استقلال برای دومین سال متوالی از رسیدن به قهرمانی جام حذفی کوتاه ماند.

پیروز قربانی مدافع سابق استقلال در پایان این مسابقه با انتقاد شدید از مدیران باشگاه استقلال گفت: با «مسخره بازی» نمی‌شود قهرمان شد. مدیریت استقلال مسخره است. نمی دانم چه بگویم. استقلال تیم جام ندیده‌ای نیست. این تیم جام‌های زیادی برده و بازهم می‌برد ولی تا وقتی که این فضا و روند در استقلال حاکم است اتفاقی نمی‌افتد. در هیچ کجای دنیا مدیریت باشگاه چنین فاصله‌ای با تیم ندارد.

قربانی ادامه داد: یکی از ارکان موفقیت باشگاه، مدیریت است. سعید آذری مدیرعامل فولاد را می‌بینیم ولی مدیران استقلال کجا هستند؟

وی دوباره از مدیران استقلال انتقاد کرد و گفت: شما قبل از حضور در استقلال هیچی نبودید. هرچی دارید، از استقلال به دست آوردید. باید هم پول بدهید به استقلال بیایید. این مدیران به خاطر یکسری آدم کار نابلد و با روابط سیاسی به استقلال می آیند و کاری انجام نمی‌دهند. کسانی که این آدم‌ها را می‌آورند باید جوابگو باشند.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: به فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم انتقاد دارم. استقلال این همه پیشکسوت دارد. زشت است که کادر فنی با سه نفر اداره می‌شود. در هیچ کجای دنیا چنین چیزی نداریم. روی نیمکت استقلال هیچکس نیست. نمی‌شود با سه نفر به ۳۰ بازیکن سرویس بدهند.

قربانی گفت: دارم تند صحبت می‌کنم ولی باید حرف‌ها را گفت. کار تیم برای موفقیت باید روی اصول و حساب کتاب باشد. چرا باید مربی تیم به بازیکن پاداش بدهد؟ پس مدیر تیم کجا است؟ برای مدیرعامل استقلال به عنوان شخصیت حقیقی احترام قائلم ولی شخصیت حقوقی او متعلق به هواداران است. او با روش مدیریتی به صندلی مدیریتی استقلال خیانت کرده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار