تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۲۸۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر فدراسیون: ورزش‌های بیماران خاص نیاز به توجه ویژه دارند
 دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: جامعه زیرپوشش ما، جزو افراد خاص بوده و نیازمند توجه ویژه هستند.

 سیدمحسن موسوی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در اهواز، با بیان اینکه اولویت ما کمک به تمام هیات‌های ورزشی استان‌ها است افزود: با توجه به اینکه جامعه زیرپوشش ما خاص است، تلاش می‌کنیم از ورزشکاران‌ و هیات‌های استانی حمایت کنیم.

وی گفت: باید جامعه ورزشکاران زیرپوشش این فدراسیون را به سمتی ببریم که دغدغه‌ای جز سلامتی خود نداشته باشند.

موسوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا نمی‌توانیم مسابقات ورزشی خود را مانند گذشته برگزار کنیم افزود: سعی می‌کنیم بیشتر برنامه‌های خود را به سمت فضای مجازی سوق دهیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا ادامه داد: رییس جدید هیات استان با توجه به رابطه خوبی که با ورزشکاران دارد، می‌تواند هیات را به خوبی اداره کند به گونه‌ای که همچنان در رتبه نخست کشور باقی بماند.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، از رییس جدید هیات خوزستان می‌خواهم که در برگزاری برنامه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا ورزشکاری به کرونا مبتلا نشود.

به گزارش ایرنا هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان ۶ گروه بیماری را زیر پوشش دارد و هر گروه از بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار