تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۲۷۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موظف به رسیدگی به مشکلات خوزستان هستیم
 استاندار خوزستان گفت: دولت و نظام با همه توان برای رسیدگی به مشکلات استان خوزستان به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت مردم باشیم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی با حضور در گردهمایی مشترک مسئولان و معتمدین و بزرگان شهرستان ایذه که روز پنجشنبه با همراهی فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان انجام شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر موفق شدیم اعتبارات لازم را تامین کنیم و مراسم آغاز عملیات اجرایی جاده اهواز – ایذه - لردگان با حضور مقامات کشوری در هفته اخیر برگزار شد.

 وی افزود: امروز در جنوب استان خوزستان درگیر مشکلات تنش آبی هستیم و در مناطق شمال و شرق استان نیز مشکلات مشابهی وجود دارد و مسائل مربوط به اشتغال و عدم سرمایه‌گذاری صنایع بزرگ در این مناطق از استان موجب ناراحتی و گلایه‌مندی بحق مردم شده است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم موظف به رسیدگی به این مشکلات هستیم اما باید توجه داشت علی‌رغم همه اقدامات صورت گرفته و تامین اعتبارات جهت کاهش این مشکلات نمی‌توان در کوتاه مدت انتظار معجزه داشت.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دولت و نظام با همه توان برای رسیدگی به مشکلات استان خوزستان به میدان آمده‌اند و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت مردم باشیم.

سلیمانی‌دشتکی افزود: از بزرگان، معتمدین و مردم عزیز می‌خواهیم جوانان را به سعه صدر و هوشیاری در برابر توطئه‌های بدخواهان کشور تشویق کنند و اجازه ندهند شهرستان ایذه که شهدای زیادی در دفاع از نظام و کشور تقدیم کرده است به کانون ناامنی و آشوب تبدیل شود.

در این گردهمایی تعدادی از نمایندگان معتمدین شهرستان ایذه به بیان مشکلات مختلف پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به مسایل و چالش‌های این شهرستان شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار