تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۲۵۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر میزبان ۱۲۱۷ داوطلب کنکور سراسری
  معاون آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: این دانشگاه میزبان هزار و ۲۱۷ داوطلب شرکت‌کننده در کنکور سراسری ۱۴۰۰ است.

کمال غانمی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال از ۹ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۲ تیر ادامه دارد و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر میزبان هزار و ۲۱۷ داوطلب شرکت‌کننده در کنکور سراسری ۱۴۰۰ است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در چهار روز متوالی، افزود: علاوه بر آزمون سراسری، روز شنبه ۱۲ تیر آزمون استخدامی نیز در دانشگاه برگزار می‌شود. البته آزمون استخدامی در حوزه‌ای جداگانه از حوزه برگزاری آزمون سراسری خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌های پیش رو، تصریح کرد: فاصله بین صندلی‌ها طبق توصیه سازمان سنجش حداقل یک متر و نیم قرار داده شده است، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و ... نیز در اختیار عوامل برگزارکننده آزمون قرار خواهیم داد و پیش و پس از برگزاری هر آزمون، محل برگزاری گندزدایی می‌شود.

غانمی در پایان با اشاره به نکات کاربردی، بیان کرد: بخش امانات فعال است اما توصیه می‌شود تا حد امکان داوطلبان از آوردن گوشی همراه، کیف و ... خودداری کنند، زیرا ممکن است باعث معطل ماندن داوطلب در صف تحویل امانات و در نتیجه وارد شدن استرس زیاد به او شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار