تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۲۵۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 63 کیلوگرم تریاک در هندیجان
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.
سعید داراب نیا سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "امام زاده عبدالله" با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری MVM حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار 63 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان بیان داشت: در این عملیات 2 قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار