تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۲۲۵۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موافقت اصولی احداث ۱۱۶ مجتمع خدمات رفاهی در خوزستان صادر شد
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موافقت اصولی احداث ۱۱۶ مجتمع خدمات رفاهی در خوزستان بر اساس سند جامع مجتمع‌های خدمات رفاهی استان صادر شده که تاکنون ۵۱ مجتمع احداث شده است.

  سید نوراله حسن زاده با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا تعداد بیشتری مجتمع رفاهی در خوزستان ساخته شود افزود: این سند از سال ۹۵ تدوین، و ساخت مجتمع‌ها از سال ۹۶ آغاز شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۱ مجتمع رفاهی بهره برداری شده و در حال فعالیت هستند ، ۲۵ مجتمع در حال طی کردن مراحل قانونی و ۴۰ طرح با مشکلاتی روبه رو هستند.

وی با اشاره به اینکه شبکه راه‌های جاده‌ای از اساسی‌ترین و مهم‌ترین ابعاد زیرساختی توسعه اقتصادی بوده و بهبود وضعیت و رفع نواقص این شبکه امری ضروری و حایز اهمیت است افزود: در راستای تسریع در رفع موانع پیش‌روی متقاضیان، این معاونت با برگزاری جلسات متعددِ جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری با حضور متقاضیان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، اقدام به بررسی وضعیت موردی تمام سرمایه‌گذاران و تسریع در رفع موانع و صدور مجوزهای لازم کرده، که نتیجه آن تعیین تکلیف ۴۰ طرح به لحاظ صدور سایر مجوزهای لازم بوده است.

پلیس راه خوزستان یکی از عوامل تصادف در جاده‌های استان را نبود مجتمع خدمات رفاهی و استراحت نکردن رانندگان به ویژه برای خودروهای سنگین بیان کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار