تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موجودی واکسن کرونا در غرب اهواز صفر شد
  رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: دو روز پیش محموله‌ای از واکسن سینوفارم وارد خوزستان شد که از آن، ۳ هزار دوز واکسن به ما تحویل داده شد و در این مدت به ۳ هزار نفر از ۱۰ هزار نفری که واکسن مرحله اول را دریافت کرده بودند، واکسن را تزریق کردیم.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز اظهار کرد: در حوزه غرب اهواز ۱۰ هزار سالمند و بیماران خاص داشتیم که منتظر دریافت مرحله دوم واکسن کرونا بودند.

وی افزود: دو روز پیش محموله‌ای از واکسن سینوفارم وارد خوزستان شد که از آن، ۳ هزار دوز واکسن به ما تحویل داده شد و در این مدت به ۳ هزار نفر از ۱۰ هزار نفری که واکسن مرحله اول را دریافت کرده بودند، واکسن را تزریق کردیم.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: تزریق ۳ هزار دوز واکسن در شب گذشته (اول تیرماه) به پایان رسید و موجودی واکسن ما در غرب اهواز صفر شده است.

احمدی‌بلوطکی گفت: منتظر دریافت واکسن‌های جدید هستیم. به ما اعلام شده است که قرار است مقداری واکسن سینوفارم در یکی دو روز آینده به دست ما برسد که به محض دریافت واکسن‌های جدید، واکسیناسیون مرحله دوم سالمندان را ادامه خواهیم داد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار