تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۲۵۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان در مردادماه
  معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره‌برداری کامل از تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان در اواسط مردادماه خبر داد.

فرزان عباسیان در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی خوزستان که امروز (دوم تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق اظهار کرد: از ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶، حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در زمینه فاضلاب استان خوزستان در سامانه دولت تعریف شده و آماده برگزاری مناقصه است.

  وی افزود: این ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های فاضلاب در شهرستان‌های مسجدسلیمان، ماهشهر، بندر امام و شادگان در نظر گرفته شده که اسناد آن از حدود ۱۰ روز پیش در سامانه دولت قرار گرفته است.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اعتبار پروژه‌های فاضلاب آبادان که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش اعتباری دارند نیز شنبه هفته آینده در سامانه دولت قرار خواهد گرفت.

عباسیان افزود: در دشت آزادگان برای استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ با بانک عامل به توافق نرسیده‌ایم و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید حل شود اما علی رغم مکاتبات انجام‌شده این مساله تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان نیز در حال پیگیری هستیم و امیدواریم بتوانیم این تصفیه‌خانه را اواسط مردادماه در مدار کامل بهره‌برداری قرار دهیم. این پروژه با سرعت بسیار خوبی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

همچنین محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پیگیری انعقاد قرارداد برای اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز گفت: توافقاتی انجام شده تا در یک کمیسیون سه نفره در سازمان برنامه و بودجه کشور، ترک تشریفات برای انعقاد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: در صورتی که با ترک تشریفات عقد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز موافقت شود، به سرعت کار انعقاد قرارداد به منظور جذب اعتبارات را اجرایی خواهیم کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار