تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۲۵۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج انتخابات شورای شهر آبادان اعلام شد
  معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با کمال صحت و در امنیت کامل در شهرستان آبادان به پایان رسید و با تجمیع ۶۰ هزار و ۹۶۳ آرای ماخوذه در شعب اخذ رای راه یافتگان به پارلمان شهری شورای شهر آبادان مشخص شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد انتخابات شهرستان آبادان  سید زین‌العابدین موسوی دوشنبه اظهار داشت:بر این اساس قاسم بغلانی با ۶ هزار و ۶۶۵ رای، جاسم ثامری با چهار هزار و۰۹۴رای، سیدشریف موسوی با سه هزارو۶۸۰رای، ۴محمددریس با سه هزار و ۵۰۳رای، حافظ دریس سه هزار رای، مسعود لیراوی با ۲ هزارو ۹۷۰رای، کوثره حیاوی با ۲ هزار و۹۱۹ رای، عباس قیم با۹۰۸ رای و محسن خزاعل با ۲ هزار و۸۸۷ رای به عنوان ۹ عضو اصلی شورای اسلامی شهر آبادان انتخاب شدند.

وی افزود:همچنین  حمید چهارلنگی با۲ هزار و۸۱۰ رای، امین ثامرحسنی با ۲ هزارو ۷۸۱ رای، بهنام جلیلیان با ۲ هزار .۷۱۳ رای، حمیدزرینی با۲ هزار و ۷۰۴ رای، سید عدنان موسوی رابطی با ۲ هزار و۶۶۶ رای وعلی ابودوله با ۲ هزار و۵۲۳ رای  به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

موسوی با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰  از مشارکت خوب مردم  آبادان در انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ یاد کرد و افزود: این انتخابات هم برای دوستان انقلاب اسلامی و هم برای دشمنان بسیار حائز اهمیت بود و نتیجه عالی این انتخابات باعث شور و شعف دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و سرافکندگی و روسیاهی دشمنان شد.

رئیس ستاد انتخابات آبادان ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم و ولایتمدار آبادان اظهار کرد: باید از تلاش بی وقفه علما و روحانیون منطقه و از جمله ائمه جمعه شهرستان آبادان و خصوصا امام جمعه انقلابی و پرتلاش و جهادی آبادان و همچنین همه نیروهای جهادی و نظامی و انتظامی و قضایی و امنیتی اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای و از جمله رسانه ملی و سایر رسانه ها از جمله خبرگزاریها و خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه های مختلف بیان کرد: حضور مستمر شورای تامین و فعالیت شبانه روزی هیات‌های اجرایی و هیاتهای نظارت و بازرسی شهرستان در این حماسه بزرگ نقش بسیار موثری داشتند که از همه اعضای محترم آنها تشکر می‌کنم.

 در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر آبادان ۱۶۴ نامزد برای تصاحب ۹ کرسی شورا به رقابت پرداختند.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار