تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتبار خرید تجهیزات مراکز فنی و حرفه‌ای چهار شهر خوزستان تامین شد
 معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور گفت: اعتبار ۵۰میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات مراکز چهار شهراندیکا، مسجدسلیمان،لالی و هفتکل تامین شده و تا ۲ هفته دیگر ابلاغ می‌شود.

 حسین فیروزی روز یکشنبه در جریان بازدید از مراکز فنی . حرفه‌ای مناطق شمال شرق خوزستان افزود:در این چهار شهرستان پنج مرکز ،۲۸ کارگاه و۵۱ نیروی انسانی وجود دارد که نسبت به میانگین کشور، امکانات خوب  در آنان موجود است.
وی اظهار داشت:با توجه به نرخ بیکاری بالا و درآمد پایین ، سیاست سازمان متبوع به مناطقی که این ۲ ویژگی را دارند اعتباراتی درنظر گرفته است.
فیروزی ادامه داد: در سال جاری این چهار شهرستان در این برنامه هستند که تا ۲ هفته دیگر اعتبارات آنها به استان ابلاغ خواهدشد.
معاون منابع انسانی وپشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشورافزود: اعتبارات پروژه‌های ساخت فنی و حرفه‌ای ردیف استانی است و از منابع ملی قابل تامین نیست و پروژه نیمه تمام مرکز خواهران اندیکا هرچند که اعتبارات تجهیزات آن هم استانی است ولی چون محرومیت دارد سازمان فنی و حرفه ای از اعتبارات ملی تجهیزات آن را تامین خواهد کرد.
فیروزی بیان کرد: تا ۲ هفته دیگر اعتبار تخصیصی برای تجهیز امکانات فنی و حرفه‌ای چهار شهرستان شمال شرق خوزستان ابلاغ و واریز می شود تا در فصل تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی بتوان برنامه ریزی آموزشی متناسب با ظرفیت اقتصادی منطقه پیش برد.
فیروزی تصریح کرد:منطقه دارای پتانسیل بسیار بالا برای فعالیت های مناسب اقتصادی که توانمندسازی نیروی انسانی با آموزش مهارتی مورد تاکید است و فنی و حرفه‌ای وظیفه ذاتی خودرا به صورت مطلوب انجام خواهد داد.
وی گفت:با توجه به وجود بنگاه‌های اقتصادی و صنایع می‌توان مراکز جوان صنعت راه اندازی کرد و از این طریق علاوه بر ارتقای مهارت شاغلان ، در توانمندسازی منابع انسانی خارج از شرکت خدمات مهارتی ارایه داد.
فیروزی خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی وحرفه ای در این بخش وظیفه راهبری آموزش وسنجش مهارت را برعهده خواهد داشت.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سفربه خوزستان از کارگاه‌های آموزشی و نحوه اجرای مهارت در مراکزآموزش فنی وحرفه ای اندیکا، مسجدسلیمان، مرکزامام هادی(ع) ملاشیه وشهدای عین دو اهواز نیز بازدید کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار