تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۲۵۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اندیمشک پیروزی رییسی در انتخابات را جشن گرفتند
 جمعی از مردم شهرستان اندیمشک پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.

 فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در این مراسم گفت: این حضور و جشن برای ملت بزرگیست که علی رغم وجود مشکلات، نگرانی ها، مطالبات بر زمین مانده، تحریم ها، فشارهای اقتصادی، گرانی و بیکاری و تورم به پای صندوق آمد تا بگوید اسلام، انقلاب و ایران را دوست دارم، در کنار رهبرم ایستاده ام و خاک مقدس وطنم را برای همیشه پاسداری می کنم.

وی افزود: مردم  در انتخابات آمدند تا بگویند علیرغم نگرانی ها، اما آنچه ماندگار است ایران ، وطن، خاک مقدس و مردم دیار کهن ایران است.

وی اظهار داشت: این مردم آمدند تا بگویند پنجاه سال شهید داده ایم و از گذشته تا به امروز، در دفاع مقدس و دفاع از حرم شهید تقدیم کرده ایم تا راه شهیدانمان بی رهرو نماند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:  مردم با حضور با شکوه خود در انتخابات اثبات کردند که علیرغم اختلاف سلیقه اتحاد، انسجام  و وحدت  خود را  به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد دولتمردان و مسئولین با این حضور باید گوش شنوا داشته  باشند و از این پس نوبت آنهاست که جواب این حضور مردم را بدهند.

حسنوند افزود: مردم  ثابت کردند که به رغم  تنوع سلیقه در  درون خانواده اما با هم اختلافی ندارند.

وی گفت: مردم با حضور  خود در انتخابات روز گذشته تو دهنی به تحریم کنندگان انتخابات وارد کردند و اعلام کردند بعد از ۴۲ سال هنوز خسته نشده اند.

وی گفت: این ملت را باید قدرشناسی ، تکریم و  تعظیم کرد و برای همیشه جاودانه نگه داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: ملتی  که در همه بحران ها و تهدیدها در خط مقدم برای خنثی سازی حضور دارد قابل تقدیر است.

وی در ادامه گفت: انتخاب رئیسی انتخاب راه جدید،  برنامه نو و تفکر جدید برای اصلاح امور است.

به گفته وی انتخاب رئیسی برای گشایش وضعیت اقتصادی و حل بعضی معضلات مانند بیکاری و گرانی ،اقتدارآفرینی در عرصه بین المللی، ایستادگی در مقابل تهدیدات رسانه ای، اقتصادی، امنیتی و نظامی است.
حسنوند افزود: یقینا دولت جدید دولت قوی و  مردمی خواهد بود چرا که وی اعلام کرد من رئیس جمهور همه هستم چه آنهایی که به من رای داده اند و چه آنهایی که رای نداده اند.

وی گفت :ساختن یک کشور با وحدت میسر است و پیشرفت و توسعه با انسجام ملی  به دست می آید اصلاح امور با در صحنه بودن و در کنار هم بودن امکان پذیر میشود.

وی گفت: رفع معضلات و مشکلات اقتصادی همت و خرد جمعی می طلبد.

به گفته وی اگر قرار است ایران ساخته شود، وحدت و سازندگی حتما آینده روشن در پی دارد.وحدت و سازندگی حتما آینده فرزندان ما در عرصه های مختلف را امیدوار کننده خواهد نمود.

حسنوند افزود: در اندیمشک هم با این اتحاد و همدلی دغدغه های مردم پیگیری جدی می شود ضمن اینکه تلاش ها و پیگیری های جدی برای رفع مشکلات انجام شده است.

وی با تقدیر از حضور جوانان شایسته ای که در انتخابات شوراها شرکت کردند گفت:باید از ظرفیت جوانانی که در این عرصه رقابتی حضور یافتند برای توسعه شهرستان استفاده شود و صرف رای نیاوردن در این عرصه رقابتی نباید سبب سرخوردگی این عزیزان شود.

این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در نیدان ۷۲ تن این شهرستان  برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار