تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۲۵۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان با همت تولیدکنندگان
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و رفع مشکلات بانکی آن‌ها از طریق مسئولان استانی و کشوری در دست پیگیری است.
  سیداحمد آوایی در جریان بازدید از مجموعه کارخانجات صنایع تبدیلی کشاورزی هلدینگ رحمت تجارت دزفول افزود:  بانیان این شرکت با همت بلند خود و ایجاد سردخانه‌ها و سورتینگ، بیشترین خدمت را به کشاورزان منطقه ارائه کردند.
وی همچنین افزود : ۲ فاز بزرگ صنایع تبدیلی کشاورزی دزفول در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد .
 
آوایی از چهار فاز احداث شده هلدینگ رحمت تجارت شامل کارخانه برنج کوبی، کارخانه خوراک دام، واحد سورتینگ و صادرات و همچنین سردخانه سه هزار تنی ۲ مداره محصولات کشاورزی بازدید کرد .
 
مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت نیز به صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث این مجتمع تولیدی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده و در مراحل آزمایشی درحال فعالیت است.

داوود رحمتی افزود: گام‌های دیگر مرتبط به صنایع تبدیلی کشاورزی نیز در حال مطالعه است که در مکان فعلی کارخانجات رحمت تجارت احداث خواهند شد.

رحمتی گفت: این شرکت از ۲هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیرپوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار