تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۲۵۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: مشارکت مردم در انتخابات مکر دشمن را نقش برآب کرد
  استاندار خوزستان گفت: دشمنان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار کم پیش‌بینی کرده بودند اما مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای بار دیگر نقشه آنها را برهم زدند.

 قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا بیان کرد: از همه افراد می‌خواهیم که نتیجه انتخابات را بپذیرند و رقابت انتخاباتی را به رفاقت تبدیل کرده و به مسایل دامن نزنند زیرا اینگونه موارد مانع پیشرفت منطقه می‌شود.

وی بیان کرد: مسایل قومیتی و سیاسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان بسیار بیشتر به چشم خورد اگرچه تمام مسوولان اجرایی در استان در جریان انتخابات کامل بی‌طرف بودند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در هنگام برگزاری انتخابات اندیشیده شده بود گفت: در بسیاری از شعب رای گیری در خوزستان، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شد.

وی افزود: در برخی شعب ازدحام جمعیت زیاد بود اما نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار قوی بود که جا دارد از عوامل بهداشت و درمان، قرارگاه شهید سلیمانی و قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تشکر کنم. همچنین از فرمانداران، ستاد استانی انتخابات و کمیته پشتیبانی انتخابات قدردانی می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه مردم خوزستان در حمایت از نظام و رهبری به پای صندوق‌های رای آمده و از تمامیت ارضی کشور حفاظت کردند گفت: این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. امیدوارم همه ملت دست به دست هم داده و با پیروی از فرمایشات رهبری، برای توسعه همه جانبه کشور و خوزستان گام بردارند.

استاندار خوزستان با تبریک به رییس جمهور منتخب مردم گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر در روند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد فعالیت داشته و حافظ رای مردم بودند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار