تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۲۵۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج نهایی انتخابات در هندیجان اعلام شد
 فرماندار شهرستان هندیجان گفت: با پایان شمارش آرا، نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در هندیجان مشخص شد.

علی بویری اظهارداشت: در این دروه از انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان هندیجان، سید ابراهیم رئیسی ۹ هزار و ۸۱۰ رای، محسن رضایی میر قائد پنج هزار و ۲۱۸ رای، عبدالناصر همتی ۵۳۸ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲۵۹ رای را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در هندیجان فعالیت داشتند. 
فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه انتخابات روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کمال آرامش و امنیت کامل در شهرستان و شعب اخذ رای برگزار شد ادامه داد: تعداد ۵۴ شعبه اخذ رای در هندیجان آرای شهروندان این شهرستان را جمع آوری کرد. 
بویری به نتایج انتخابات شورای شهر هندیجان اشاره کرد و گفت: اکبر شنبدی با سه هزار و ۱۱۱ رای، مهدی عبادی با ۲ هزار و ۵۰۴ رای، علی اکبر بیرونی با ۲ هزار و ۴۲۰ رای، عارف عبادی با ۲ هزار و ۳۲۵ رای، امیر شکاری با ۲ هزار و ۲۲۴ رای به عنوان اعضای منتخب شورای شهر هندیجان انتخاب شدند. 
وی اضافه کرد: همچنین میثم عبادی با ۲ هزار و ۱۸۵ رای، فاروق جنتی با ۲ هزار و ۷۷ رای و محسن شعبانی با ۲ هزار و ۱۴ رای  به عنوان عضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر هندیجان انتخاب شدند. 
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بامداد شنبه پایان یافت.
بر اساس این گزارش، چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۲۹۶ شعبه از آنها شهری و یک هزار و ۸۸۷ شعبه روستایی است.حدود یک صد هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در خوزستان انجام می‌دهند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار