تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۲۴۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکاران آبادانی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند
 ورزشکاران آبادانی شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور را وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و رهبری عنوان کرده و مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کردند.

  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم بزنند.

از سویی مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم انقلاب و خنثی سازی توطئه‌های دشمن به ویژه در شرایط فعلی می‌شود.

جامعه ورزش آبادان که در انتخابات های مختلف در کنار سایر اقشار جامعه حضوری چشمگیر داشته اند اینک ضمن دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای خواستار مشارکت گسترده اقشار مختلف در انتخابات  سرنوشت ساز ۲۸ خرداد شدند. 

شماری از ورزشکاران آبادانی همزمان با ایام تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، پا به پای ملت ایران آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد ملی اعلام کرده و از همه مردم خواستند همچون انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود به نامزد اصلح رای دهند.

ورزشکاران آبادانی از جمله قهرمانان بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی ضمن دعوت از آحاد ملت ایران به خصوص مردم متدین آبادان برای حضور حماسی در انتخابات پیش رو بر این باورند که باید سکان مدیریت اجرایی کشور به فردی باتجربه، دلسوز، کاردان و توانمند سپرده شود.

قهرمان جهان در رشته بدنسازی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم به این نکته توجه داشته باشند که حفظ نظام اسلامی و اقتدار آن از واجبات است و این مهم در گرو  مشارکت حداکثری تحقق خواهد پذیرفت که امید است همه با ادای دین در این زمینه کشور را در برابر بیگانگان بیمه نمایند. 

علی رستمی افزود: آحاد مختلف مردم با حضور حداکثری در انتخابات  ۲۸ خرداد به دشمن ثابت خواهند کرد که مرعوب دشمن نیستند و در هر شرایطی در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کنند. 

وی اظهار داشت: بر همه آحاد مردم بخصوص ورزشکاران لازم است که در انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت چند سال آینده خود را رقم بزنند. 

یکی دیگر از ورزشکاران آبادانی که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی و پارالمپیک در رشته جودو نابینایان و کم بینایان جهان را دارد نیز گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین و تاثیرگذارترین انتخابات در هر کشوری است و اکنون زمان آن فرا رسیده تا مردم ایران با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود، سرنوشت کشور را تعیین کرده و آینده‌ای روشن را ترسیم کنند. 

علی شنانی افزود: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

این ورزشکار آبادانی اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در این انتخابات خط بطلانی بر تمام دسیسه‌های دشمنان کشیده و بار دیگر اعلام خواهند کرد که مردم غیور ایران زمین هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نیامده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند. 

دیگر ورزشکار آبادانی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی رشته وزنه‌برداری نیز گفت: دشمنان ایران اسلامی تبلیغات گسترده‌ای برای دلسرد کردن مردم در انتخابات ۱۴۰۰ داشتند، از همه آحاد و قشرهای مختلف مردم دعوت می‌کنم برای پاسداری از خون شهدا و دفاع از کشور عزیزمان ایران، پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سیدایوب موسوی افزود: باید تلاش کرد فرد اصلح و آشنا به مشکلات مردم انتخاب شود و زمام دولت را بر دست گیرد تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

وی بیان کرد: اهمیت انتخابات از آن جهت است که هر ایرانی برای آینده خود تصمیم‌گیری می‌کند و نباید این فرصت ایجاد شده را از دست داد.

قهرمان آبادانی مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان جهان نیز با دعوت از مردم به شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: مردم ایران با مشارکت حداکثری، همبستگی و وفاداری به نظام را نشان خواهند داد تا دنیا مقابل ایران سر تعظیم فرود آورد.

فاطمه برقول افزود: همگی ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار بداند که ملت ایران هیچگاه تحت تاثیر تبلیغات منفی علیه رهبری و نظام جمهوری اسلامی قرار نمی‌گیرند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه هر شهروند ایرانی است که سهم و نقش خود را در انتخاب پیش رو ایفا کند. 

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان نیز با اشاره به سنگ‌اندازی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه توسط آمریکای جنایتکار و هم‌پیماناش علیه ایران اسلامی از همه مردم دعوت کرد با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب نماینده‌ اصلح، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

علی رضایی‌شکیب با اشاره به تلاش‌ دشمنان برای کم‌رنگ جلوه‌دادن همراهی ملت و نظام در کشور گفت: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات دوم اسفند علاوه بر تاثیرگذاری در آینده کشور، مشت محکمی بر دهان استکبار است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، دشمن درصدد القای مشکلات معیشتی و خستگی مردم از دولت و نظام است تا با این شیوه علاوه بر ایجاد ناامنی به کشور آسیب وارد کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار