تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۲۴۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رای اولی‌ها در اندیمشک از نشاط انتخاباتی خود می‌گویند
حضور پرشور رای اولی‌ها در پای صندوق های رای می تواند بستر ساز اعتماد هرچه بیشتر نسل جدید به ارزش های اسلام و انقلاب باشد.

یکی از مهمترین اموری که در کنار  تبلیغات انتخاباتی نامزدهای کرسی ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر نباید از آن غفلت شود ، اعتماد سازی برای نسلی است که آینده ایران اسلامی با آنها گره خورده است.

رای اولی ها ، آینده سازان ایران اسلامی هستند که این روزها رسانه های دشمن با تمام توان و ابزار برای تسلط بر ذهن و روح آنها وارد میدان شده اند.

هجمه این روزهای فضای مجازی و رسانه های بیگانه برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بر کسی پوشیده نیست و  شایعه پراکنی و انتشار اخبار و مطالب کذب دشمنان برای بی اعتمادی مردم و دلسردی نسل جوان به شدت افزایش یافته است.

نکته حایز اهمیت در این برهه زمانی ، فراهم آوردن زمینه مناسب برای حضور حداکثری نسل جدید و رای اولی ها پای صندوق هایی است که به نوعی جلوه ای از اعتقاد و بیعت با آرمان های انقلاب به شمار می رود.

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی مملو از صحنه های حضور پرشور و اشتیاق مردم و جوانان در عرصه های برگزاری انتخابات است و در شرایط خاص کنونی نیز ، مردم با درایت و عشق ، خالق حماسه ای دیگر خواهند بود ، حماسه ای که در شرایط سخت کنونی می تواند نهایت اعتقاد مردم را به نمایش بگذارد.

 مشکلات اقتصادی به وجود آمده در سطح کشور که ناشی از تحریم های چندین ساله بوده ، دستاویزی برای دشمنان شده است کمااینکه بسیاری از مردم با وجود همه کاستی ها ، هنوز عاشقانه پای اعتقاد به ارزش های اسلامی و انقلاب مانده اند.

قهر مردم با صندوق های رای به علت این مشکلات اقتصادی ، هدف مهم دشمنان است که با تلاش وسیعی برای القا این تفکر تبلیغ می کند.

یکی از جوانان اندیمشکی ، حضور در پای صندوق ها را ضروروی دانست و گفت: بی تفاوتی نسبت به انتخابات ، یک فرصت جدی به دشمنان است تا به اهداف خود در کشور ایران دست پیدا کند.

وحید حسینی نژاد افزود:جوانان کشور نباید با کناره گیری از این فرایند ملی و سرنوشت ساز ، فرصت دست درازی به دشمن بدهند.

یکی از دختران اندیمشکی هم گفت:به عنوان یک جوان ، گلایه های زیادی دارم اما این گلایه ها باعث نمی شود از انتخابات دور شوم و حضور در صحنه یک وظیفه ملی است.

مونس حیدرنژاد اظهار داشت: من یک رای اولی هستم و با افتخار و تجدید بیعت با آرمان های اسلام و انقلاب در انتخابات شرکت می کنم.

یک دانشجوی اندیمشکی هم گفت: برای حضور در انتخابات هنوز برنامه ای ندارم اما انتظار می رود کسی که رییس جمهور می شود بیشتر از همیشه به فکر جوانان باشد.

زهرا پ افزود: بسیاری از دانشجویان ترم بالایی امیدی به آینده شغلی ندارند و این موضوع یک دغدغه مهم برای همه جوانان و دانشجویان است.

وی تاکید کرد:این انتخابات می تواند سرنوشت ساز باشد و امیدوارم فردی شایسته از سوی مردم انتخاب و راهی پاستور شود ضمن اینکه انتخابات شوراهای اسلامی هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید همه مردم انتخاب آگاهانه داشته باشند.

سامان بازپور دیگر جوان اندیمشکی هم گفت:امسال برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنم و رای خودم را بسیار تعیین کننده می دانم لذا از همه مردم می خواهم  با حضور خود ، دشمنان را مایوس کنند.

یکی از اصناف اندیمشکی هم گفت:شرایط حاکم بر جامعه و مشکلات عدیده اقتصادی سبب دلسردی برخی از مردم شده ولی مردم ما ثابت کرده اند به  رغم همه مشکلات همواره پای آرمان های خود ایستاده اند.

صحبت اله پایا پور افزود: انتخابات با حضور پرشور مردم و جوانان جلوه ای دیگر از حماسه مردم ایران اسلامی خواهد بود.

یکی از فرزندان شهدای اندیمشکی هم که خواست نامش عنوان نشود گفت:حضور رای اولی ها و جوانان در پای صندوق های رای ، یک نه بزرگ به دشمنان اسلام و انقلاب است و از همه جوانان می خواهم در این نه گفتن مهم به دشمنان ، سهیم باشند.

 در موعد تبلیغات انتخابات شور و نشاط انتخابات در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک مشهود است.

ستادهای مختلفی از سوی نامزدهای شوراهای اسلامی راه اندازی شده  و فضای مجازی این روزها به عنوان محور تبلیغات داوطلبان در شرایط کرونایی ، مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته مسوولین اندیمشک حدود سه هزار و ۱۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار