تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۲۴۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مقاوم در برابر گرد و خاک در زیرساخت‌های نفتی خوزستان، با توجه به آلودگی و گرمای هوای این استان
لزوم استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مقاوم در برابر گرد و خاک در زیرساخت‌های نفتی خوزستان، با توجه به آلودگی و گرمای هوای این استان

مهندس محمد قهرمانی و مجتبی میرمبینی، در گفتگو با خبرنگاران درباره مشکلات ناشی از عدم وجود دستگاه‌های نظافت صنعتی مناسب در زیر ساخت های نفتی خوزستان ابراز نگرانی کردند.

مهندس قهرمانی، از مشاوران و کارشناسان فروش با تجربه دستگاه‌های نظافت صنعتی شرکت نوین پاک، در این باره گفت: متاسفانه با توجه به این که در خوزستان ما شاهد گرد و خاک و ریز گرد ها در هوا هستیم، استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مقاوم در برابر گرد و خاک یکی از موارد ضروری است که با توجه به آن می‌توان از فرسودگی دستگاه های نظافتی ضروری در زیرساخت ها و سایت های نفتی جلوگیری شود.

ایشان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود اسکرابرها در پالایشگاه ها و زیرساخت های نفتی خوزستان چه کاربردی دارد، گفت: مجموعه نوین پاک عرضه کننده اسکرابر های خارجی و ایرانی در دو نوع اسکرابر های برقی (کابلی) و اسکرابرهای باطری دار (شارژی) در ایران است و تا کنون صدها مجموعه با کاربری مختلف را از این حیث تجهیز و تامین کرده است. به همین خاطر کارشناسان نوین پاک با توجه به همین سابقه و شناخت بالا نسبت به مجموعه های مختلف، توصیه می‌کنند که از مزایای استفاده از دستگاه های اسکرابر مقاوم به گرد و خاک در این مجموعه ها غافل نشوید. زیرا اسکرابرها در انواع مختلف اسکرابر برقی یا اسکرابر باطری دار می توانند نیاز مجموعه های نفتی به داشتن فضایی عاری از آلودگی را تامین کرده و حتی آلودگی ها و زباله های سمی را نیز به طور کامل از سطوح پاک کنند.

ایشان افزوند: همانطور که از اسم این اسکرابر ها پیدا است، اسکرابر های برقی مناسب فضاهایی می باشند که دارای پریز برق هستند و سطح زمینی که باید تمیز شود محدود است، و اسکرابر های باطری دار مناسب فضاهایی هستند که در آن مکان ها به خاطر گستردگی مساحت، با عدم پریز برق مواجهیم. به همین خاطر در همه انواع فضاهای پالایشگاهی می توانیم اسکرابر مخصوص را با بالاترین میزان کارایی استفاده کنیم.

ایشان یکی از مزیت های بزرگ اسکرابرهای نوین پاک اعم از اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار را استفاده آسان از آنها در انواع فضاهای سر باز و سر بسته در پالایشگاه های نفتی خوزستان بر شمرد و افزود: در پالایشگاه ها و زیر ساخت های نفتی خوزستان که اهمیت نظافت صنعتی در آن ها حرف اول را می زند باید با مدل هایی از دستگاه های نظافت صنعتی مثل اسکرابر استفاده کرد قابلیت پاک سازی کامل سطوح از همه نوع آلودگی را داشته باشند. و با توجه به آلودگی بسیاری که در این فضاها قابل مشاهده است، لازم است در فضاهای بزرگ که تردد کارکنان بیشتر است سرعت نظافت بالا رود. به همین خاطر است که اسکرابرها در این فضا مورد نیاز ضروری هستند. وی افزود: انواع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار نوین پاک در مکان هایی که تردد افراد در آن زیاد است و تجهیزات و زیر ساخت های خاص در آن اعمال شده است کاربرد به سزایی دارد، و ضروری است که در جهت حفظ سلامت کارکنان و محیط از این دستگاه ها در جایگاه مناسب خود استفاده شود.

لزوم استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مقاوم در برابر گرد و خاک در زیرساخت‌های نفتی خوزستان، با توجه به آلودگی و گرمای هوای این استان

مهندس قهرمانی در ادامه گفت: از دیگر قابلیت های اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار نوین پاک میتوان به کم صدایی آن ها اشاره کرد که در پالایشگاه های نفتی به خاطر حساسیتی که دارند و تمرکز کارکنان را می طلبند به عنوان مزیت بالای این دستگاه ها شناخته میشود. او در ادامه افزود: به جرات می توان گفت مجموعه نوین پاک اولین دستگاه های نظافت صنعتی مناسب پالایشگاه های نفتی همچون تجهیزات اسکرابر (زمین شوی صنعتی) و سوییپر (جاروی صنعتی) را در ایران جمع آوری و به مجموعه های مذکور ارائه کرده است، و این نحوه کار کردن تخصصی موجب شده است که مجموعه های متنوعی از مشتریان ثابت نوین پاک برای تجهیز فضاهای خود باشند.

در راستای سخنان مهندس قهرمانی، آقای میرمبینی نیز گفتند: متاسفانه اهمیت نظافت صنعتی در زیرساخت های نفتی خوزستان جدی گرفته نمی شود و همین امر در دراز مدت سبب فرسودگی قطعات و تجهیزات و فضای پالایشگاه می شود، زیرا فضای پالایشگاه ها دارای آلودگی های خاصی است که پاک کردن آنها از سطوح نیازمند تخصص است و به روش های سنتی ممکن نیست. باید توجه به این که تمیز نگه داشتن این اماکن از اهمیت بالایی برخوردار است، راهکار پیشنهادی بنده استفاده از دستگاه های زمین شوی صنعتی خودرویی و زمین شوی صنعتی دستی است. این دو مدل زمین شوی صنعتی در دو نوع زمین شوی باطری دار و زمین شوی برقی توسط نوین پاک در بازار عرضه می گردد. تفاوت عمده زمین شوی صنعتی باطری دار و زمین شوی صنعتی برقی این است که تامین نیروی محرکه ی آن ها باهم فرق میکند و الا از نظر کارایی هر دو مدل زمین شوی صنعتی مذکور قابلیت استفاده در پالایشگاه ها را دارند. برای مثال زمین شوی صنعتی سرنشین دار نوین پاک دارای فرمان و پدال هستند و کاربر میتواند سوار این زمین شوی صنعتی شود و به نظافت مشغول شود. زمین شوی صنعتی دستی نیز برای استفاده در اماکن شلوغ پالایشگاه های نفتی که کارمندان و یا افراد مشغول به کار هستند مناسب اند.

ایشان در ادامه گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، و همچنین وجود آلودگی هوا در خوزستان باید از مسئولین خواهش کرد در راستای نظافت و بهداشت کارکنان پالایشگاه های نفتی این استان اقدام جدی کنند و هرچه زودتر این فضا ها را به دستگاه های نظافت صنعتی تجهیز کنند تا نظافت با سرعت بیشتر، راندمان بالاتر، با سر و صدای کمتر و عملکرد بهتر انجام شود. البته حتما باید توجه داشت که نسبت به مکان مورد نظر و نحوه ی کار هر کدام یک از دستگاه های نظافت صنعتی باید دستگاه مناسب را انتخاب کرد که کارشناسان نوین پاک می توانند در این زمینه عزیزان را یاری کنند.

مهندس میرمبینی افزود: همکاران تلاشگر ما در بخش مشاوره نوین پاک، آماده به پاسخ گویی سوالات شما هستند، شما می توانید قبل از خرید دستگاه های نوین پاک از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید، تا بهتر برای خرید محصول مورد نظر در تصمیم گیری کنید.

:
:
:
آخرین اخبار