تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۲۴۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لذت جنسی بیشتر با کاندوم فضایی و تاخیری و رفع زودانزالی با اسپری تاخیری

کاندوم از مهمترین محصولات جنسی است که برای پیشگیری از بارداری، کنترل جمعیت جهانی، جلوگیری از بیماری‌های صعب‌العلاج جنسی و مهمتر از همه برای افزایش لذت جنسی در زنان و مردان استفاده می‌شود. کاندوم انواع مختلفی دارد که کاندوم فضایی یکی از شکل‌های تولید شده‌ی امروزی است که بیشترین مشتریان را به خود اختصاص داده چون در شکل‌های متفاوتی ساخته می‌شود. اگر دوست دارید بیشتر با این محصول آشنا شوید و بدانید کاندوم فضایی چیست با ما تا انتهای مطالب همراه باشید. این محصول یکی از پیش نیازهای ایجاد رابطه جنسی بوده که می‌تواند یک رابطه لذت بخش و عالی را به شرکای جنسی هدیه دهد. باعث افزایش اعتماد به نفس در مرد و زن بوده و عدم توانایی جنسی را بهبود می‌بخشد. در بسیار از مواقع عدم ارتباط جنسی درست زمینه را برای جدایی و طلاق ایجاد می‌نماید اما با وجود تولیدات کاندوم این مشکل تا حد زیادی حل شده به خصوص زوجینی که تازه وارد رابطه و زندگی زناشویی شده‌اند.

کاندوم فضایی از بهترین جنس لاتکس تولید می‌شود که به دلیل عدم وجود پلاستیک و جنس نامرغوب در تولیدات آن برای بدن انسان هیچ نوع حساسیتی را به وجود نمی‌آورد. برخی از کاندوم‌های تولیدی دارای یک لایه و نازک بوده که امکان پاره شدن آن حین رابطه زیاد است. اما کاندوم فضایی دارای سه لایه مقاوم بوده که پارگی یا سوراخ شدن در آن دیده نمی‌شود. نوک این کاندوم دارای محفظه‌ای است که منی داخل آن جای می‌گیرد و مانع از ورود منی به داخل واژن زن می‌شود. یکی از مشکلاتی که در رابطه طبیعی و محافظت نشده برای آقایان وجود دارد اینکه در اوج لذت باید مراقبت لازم را برای خالی نکردن منی در داخل واژن را داشته باشند که باعث می‌شود لذت رابطه را به خوبی درک نکنند. اما با وجود کاندم فضایی دیگر این دلهره از بین رفته و مرد می‌تواند با خاطری آسوده اقدام به رابطه داشته باشد.

انواع مختلف کاندوم فضایی

با توجه به اینکه هر زوجی در رابطه جنسی به نوع خاصی از کاندوم فضایی نیاز دارند در تولید آن نیز به این مورد اهمیت زیادی داده شده و انواع متفاوتی از آن تولید شد‌ه‌است. کاندوم دکمه دار ، کاندوم شمشیری ، کاندوم اره ماهی ، چرخشی و طوقی و کاندوم تاخیری از مهمترین تولیدات این محصول می‌باشند. این محصولات بر روی خود دارای یک لایه چربی هستند که آنها را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند و برخی نیز دارای برجستگی‌های هستند که رسیدن به ارگاسم را به خصوص در زنان افزایش می‌دهند. طریقه عملکرد این کاندوم فضایی به این صورت بوده به واسطه برجستگی‌های نرم و گاهی زبری که بر روی آن وجود دارد باعث تحریک ناحیه نقطه جی یا کلیتوریس در زنان می‌شود و رابطه‌ای را در اوج لذت برای آنان فراهم می‌کند. مرد در حالت نعوظی که دارد آن را بر روی آلت خود کشیده و استفاده از آن به راحتی انجام می‌شود و لزومی به آموزش ندارد.

کاندوم تاخیری بهتراست یا اسپری تاخیری ؟

زود انزالی در آقایان باعث شده به محصولات جنسی که توسط شرکت‌های معتبری تولید می‌شود روی بیاورند. مهمترین این کالاها کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری می‌باشد. اما در مصرف این دو محصول تفاوت نظر زیادی وجود دارد و مصرف‌کننده در این مورد شک دارد که کاندوم تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری ؟

در این باره باید گفت که این کالا در شرایط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اینکه کدام بهتر است بسته به نوع شرایط یا سلیقه فردی افراد متفاوت خواهد بود. به طور مثال برخی از مردان از رابطه‌ای که با کاندوم فضایی ایجاد شده باشد لذت چندانی نمی‌برند به همین سبب دوست دارند از اسپری تاخیری استفاده کنند. اما کاندوم فضایی تاخیری هم می‌تواند از ایجاد بارداری پیشگیری کند و هم می‌تواند زود انزالی را درمان کند. بنابراین این خود فرد است که تشخیص می‌دهد کدام یک از وسیله برای وی مناسب خواهد بود. به دلیل وجود مواد بی حسی برروی این محصولات، آلت مرد بی‌حسی را  درک می‌کند و یک رابطه تا حدود ۴۵ دقیقه نیز ادامه دار می‌شود که در این صورت رضایت زن و اعتمادبه‌نفس در آقا به شدت افزایش خواهد یافت.

محصولات جنسی انواع مختلفی دارند که استفاده از آنها در این سال‌ها به دلیل آگاهی مردم به شدت افزایش یافته و در عین حال خرید آن به صورت اینترنتی افزایش قابل توجهی داشته است. مشتریان گرامی می‌توانند برای خرید این محصولات از سایت بوبوریم دیدن نمایند. این سایت تمامی کالاهای خود را به صورت تضمینی، سری و محرمانه ، تضمین در برگشت پول در صورت عدم رضایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما هم می‌توانید از طریق لینک زیر از این محصولات دیدن نمایید.

https://www.boborim.com

:
:
:
آخرین اخبار