تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۲۴۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲ داوطلب شورا در آبادان تایید صلاحیت شدند
 معاون سیاسی فرمانداری آبادان گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات‌های نظارت مرکزی ۱۲ نامزد شورای شهر در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان تایید صلاحیت شدند و در مجموع تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده به ۲۰۲ نفر رسید.

بیژن ربیعی اظهار داشت: داوطلبان رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه آبادان که شامل آبادان، اروندکنار و چوئبده هستند در هیات نظارت مرکزی اعتراض خود را ثبت کرده بودند که در نهایت تعداد ۱۲ نفر آنها تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: ۲ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر آبادان پس از بررسی مجدد از سوی هیات نظارت مرکزی رد صلاحیت شدند اما صلاحیت ۱۱ نفر در حوزه شهری آبادان و یک نفر در حوزه چوئبده احراز شد.

معاون سیاسی فرمانداری آبادان گفت: از امروز تا پایان وقت چهارشنبه ۱۹ خردادماه سال جاری صلاحیت‌ها به افراد اعلام خواهد شد و امکان افزایش افراد تایید صلاحیت شده وجود ندارد.

ربیعی بیان کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان ۲۰۲ داوطلب تایید صلاحیت نهایی شدند که ۱۶۹ نفر مربوط به آبادان، ۲۰ نفر مربوط به اروندکنار و ۱۳ نفر مربوط به چوئبده هستند. 

وی افزود: از بین تایید صلاحیت شدگان آبادان سه نفر از حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر انصراف دادند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.  

شورای اسلامی شهر آبادان ۹ عضو و شهرهای اروندکنار و چوئبده هر کدام پنج عضو شورا  دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار