تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۲۲۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فکری: قعرنشینی تیم ماشین سازی، کار ما را سخت‌تر می‌کند
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرارگرفتن تیم ماشین سازی تبریز در انتهای جدول رده بندی ، کار ما را سخت‌تر می‌کند چون بازیکنان آنها بدون ترس و استرس بازی می‌کنند.

  محمود فکری عصر روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی در مسجدسلیمان، با بیان اینکه دیدار با ماشین سازی، از بازی با سپاهان و مس رفسنجان نیز سخت تر است افزود: همیشه به بازیکنانم تاکید می‌کنم که برای تیم‌های بالا و پایین جدول احترام قایل شوند و با تمام وجود مقابل آنها بازی کنند.

وی گفت: در یکی ۲ هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم در بازی ‌فردا مقابل ماشین سازی مثل گذشته پرتلاش، دونده و با انگیزه بازی کرده و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و از داشته‌های خود بهترین استفاده را کردیم افود: اگر بتوانیم از بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا می‌دهیم.

فکری در مورد شکست روز قبل استقلال در دربی پایتخت گفت: صحبت خاصی در مورد این بازی ندارم ولی برای همه استقلالی‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم همچنین از همه طرفداران استقلال می‌خواهم تیمشان را حمایت کنند تا این تیم به جایگاه خوبی در بالای جدول برسد.

وی همچنین افزود: برای پیشکسوتان باشگاه استقلال مهدی پاشازاده، مهدی حاج‌ محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند، آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی از ساعت ۱۹:۲۵ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار