تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۲۲۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریش سفیدان حمیدیه مانع دیدو بازدید عید فطر در این شهرستان شوند
  فرماندار حمیدیه گفت:شیوخ و ریش سفیدان باتوجه به موقعیت و جایگاه اجتماعی که دارند، می توانند با دعوت از مردم و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در روز عید سعید فطر با هدف کاهش انتشار بیماری کرونا همکاری موردنیاز دراین زمینه را داشته باشند.

 شاهین هاشمی در نشست با جمعی از سادات، بزرگان عشایر و معتمدان شهرستان بیان کرد: باید در تمامی زمینه ها از ظرفیت معتمدان و سران عشایر برای فرهنگ سازی در جامعه استفاده نمود وبرای ایجاد وحدت در شهرستان از ظرفیت بزرگان و علما استفاده کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: هرجا بزرگان طوایف و معتمدان شهرستان حضور پررنگ در صحنه دفاع از ارزش ها داشته اند، نتیجه ای جز موفقیت و سربلندی برای کشور به همراه نداشته است.

فرماندار حمیدیه در ادامه  با اشاره به تبعات ناامنی، نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز و همچنین تیراندازی در مراسم محلی، اظهار داشت: می طلبد شیوخ و ریش سفیدان شهرستان علاوه بر عید سعید فطر و عدم ایجاد تجمع و رعایت دستور العمل های بهداشتی، مردم را به حضور حداکثری جهت شرکت در انتخابات سال جاری هدایت کنند.

استاندار خوزستان در مصاحبه اخیر خود از بزرگان و شیوخ در استان درخواست کرد برای مدیریت کرونا و کاهش دید و بازدید عید فطر ورود کنند .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار