تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۲۲۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لوکس ویلا، بهترین راه اجاره ویلا در رامسر
 رامسر از معروف ترین، لوکس و ترین و جذاب ترین شهرهای استان مازندران است که به لطف جاذبه های دیدنی خاص و طبیعتی زیبا در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، در میان شلوغ ترین شهرهای استان مازندران قرار میگیرد. اما محبوبیت بالا باعث شده همواره یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران، اجاره ویلا در رامسر و پیدا کردن بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه است. در ادامه با لوکس ویلا همواره باشید تا با انواع ویلا و بهترین راه اجاره ویلا در رامسر بیشتر آشنا شوید.

 

ابتدا نگاهی به رامسر بیاندازیم

رامسر در میان شهرهای ساحلی استان مازندران قرار دارد اما برخلاف اکثر شهرهای ساحلی، به دلیل جذابیت بالای بخش ساحلی گردشگران می بایست برای اجاره ویلا در رامسر، هزینه به مراتب بیشتری را برای اجاره روزانه ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی پرداخت کنند. همچنین در رامسر مناطقی هم وجود دارد که به دلیل معروف بودنشان، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقاضای بالا باعث افزایش نرخ اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در آن مناطق شده است.

رامسر در گذشته های دور، سخت سر نام داشته و به عنوان غربی ترین شهر استان مازندران شناخته می شود و جالب است بدانید بخشی از شهر رامسر در استان گیلان واقع شده و گردشگران برای دسترسی به استان گیلان از طریق استان مازندران می بایست از شهر رامسر عبور کنند. پایتخت نشین هایی که رامسر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند همواره میانگین 4 ساعت از طریق جاده چالوس در راه هستند اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، به لطف ترافیک های سنگین جاده چالوس، این زمان 4 ساعته گاه به 6 ساعت هم می رسد لذا در این مواقع، جاده قزوین رشت می تواند گزینه منطقی تری باشد.

این شهر سرسبز و دیدنی از سمت شرق به منطقه شیرود، از سمت جنوب به کوه های البرز و جنگل های هیرکانی مازندران و از سمت غرب هم به شهر چابکسر راه دارد. همچنین در جنوب رامسر، روستاها و مناطق ییلاقی وجود دارد که در روزهای گرم و شرجی سال از هوای خنک و دلنشینی برخوردار بوده و در روزهای سرد سال هم باران های سنگینی در این مناطق می بارد.


اجاره ویلا در رامسر و نکاتی که باید بدانید

در رامسر تنوع بالایی از انواع ویلا وجود دارد تا گردشگران با هر بودجه و سلیقه بتوانند بهترین اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که هزینه اقامت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و میخواهید هزینه کمی برای اجاره ویلا رامسر پرداخت کنید، می توانید به سراغ ویلاها و اقامتگاه های بخش ساحلی رامسر مراجعه کرده و در صورتیکه میخواهید در بخش جنگلی اقامت داشته باشید، اجاره سوئیت جنگلی در رامسر می تواند گزینه خوش قیمت و مناسبی باشد.

همچنین گردشگرانی که به دنبال اجاره روزانه آپارتمان در رامسر هستند هم خوب است بدانند در این شهر تنوعی از آپارتمان ها و خانه های مختلف با امکانات مطلوب وجود دارد و آن هایی که در بخش ساحلی هستند هم در نزدیکی ساحل و فاصله چند قدمی از دریا با چشم انداز زیبا از ساحل و جنگل قرار دارند.

اجاره ویلا استخردار در رامسر

محبوب ترین ویلاهای رامسر را ویلاهای استخردار تشکیل می دهند. در مرکز شهر رامسر تعداد محدودی ویلای استخردار وجود دارد چراکه اکثر اقامتگاه ها مرکز شهر رامسر به صورت ویلای عادی، خانه یا سوئیت هستند لذا گردشگران برای اجاره ویلا استخردار در رامسر می بایست به بخش جنگلی شهر مراجعه کنند تا متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین ویلای مورد نظر را انتخاب کنند. لازم به ذکر است در بخش مرکزی تعداد بسیار محدودی ویلای استخردار وجود دارد و به دلیل تقاضای بالا، می بایست از یک هفته قبل از سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

ویلاهای استخردار رامسر جذاب ترین ویلاهای شهر هستند و اکثر آن ها در دسته ویلاهای لوکس قرار دارند. ویلاهای استخردار علاوه بر استخرهای روبا و یا سرپوشیده، از امکانات جذابی همچون آلاچیق به همراه باربکیو، سونا و جکوزی روباز به همراه چشم انداز زیبا از جنگل و دریا، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد و غیره برخوردار هستند.

همانطور که پیش تر گفتیم، در جنوب رامسر روستاها و مناطق ییلاقی بسیاری وجود دارد و گردشگران برای اجاره ویلا استخردار رامسر در این مناطق همواره طی روزهای گرم سال به سراغ ویلاهای استخر روباز رفته و محبوبیت ویلاهای استخر سرپوشیده به مراتب کمتر می باشد. اما با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، مناطق ییلاقی رامسر وارد روزهای سرد خود شده و شاهد بارش سنگین باران در این مناطق هستیم لذا گردشگران در نیمه دوم سال به سراغ اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم می روند و در میان این دسته از ویلاها، استخرهای سرپوشیده آبگرم از محبوبیت بالاتر و به طبع آن، از نرخ اجاره روزانه بیشتر برخوردار هستند.

 

چرا برای اجاره ویلا در رامسر به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

گردشگرانی که به رامسر سفر می کنند غالباً دو دسته هستند. عده ای میخواهند هزینه بالایی برای اقامتگاه پرداخت کرده و در طول مدت سفر، در بهترین ویلاهای رامسر اقامت داشته باشند و دسته دیگر هم میخواهند بودجه خود را صرف طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های گردشگری رامسر کرده و میخواهند هزینه به مراتب کمتری برای اجاره روزانه ویلا در رامسر پرداخت کنند. شما همواره می توانید جهت دریافت مشاوره برای رزرو ویلا در رامسر و پیدا کردن بهترین اقامتگاه، با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در رامسر و سایر نقاط کشور، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه های مختلف را در نظر گرفته تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. همچنین نه تنها لوکس ویلا با حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را ارائه می دهد، بلکه در این ایام کرونایی، تمام ویلاها را پیش از رسیدن مسافر با مواد مخصوص تماماً ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

:
:
:
آخرین اخبار