تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۲۲۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر اعلام می‌شود
عالمی نیسی گفت: ۲۴ اردیبهشت نظر قطعی و نهایی هیات نظارت خوزستان در خصوص تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان شورای شهر ابلاغ می‌شود.
 جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان خوزستان در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر کلانشهر اهواز و شهر ال‌هایی که شکایت کرده بودند، ۲۴ اردیبهشت از سوی فرمانداری به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

او افزود: براساس برنامه زمان بندی انتخابات، رسیدگی و بررسی نهایی به شکایت داوطلبان شورا‌های شهر‌های اهواز و ال‌هایی که از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند از ۹ اردیبهشت از سوی هیات نظارت استان آغاز شده بود و تا ۲۱ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

عالمی نیسی بیان داشت: هیات نظارت استان، نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص نتیجه رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان را ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان خوزستان ابلاغ می‌کند.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز تصریح کرد: ستاد انتخابات استان نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان را ۲۳ اردیبهشت در خصوص نتیجه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان را به فرمانداری ابلاغ و فرمانداری اهواز نیز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ می‌کند.

فرماندار اهواز ادامه داد: ۲۸ داوطلب عضویت در شورا‌های اسلامی کلانشهر اهواز و شهر ال‌هایی در هیات اجرایی و ۸۳ نفر در هیات نظارت شهرستان به علت نواقص مدارک و تایید نشدن صلاحیت، رد صلاحیت شدند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار