تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۲۲۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سایت پروازی پاراگلایدر گتوند تعطیل شد
  سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند گفت: سایت پروازی پاراگلایدر شهید صفابخش گتوند تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

کریم عسکرنیا افزود: با توجه به مکاتبه مسوول کمیته ورزش‌های هوایی شهرستان گتوند با اداره ورزش و جوانان این شهرستان مبنی بر ممنوعیت پرواز، کلیه خلبانان استان خوزستان و دیگر استان‌های کشور از هرگونه پرواز و حضور در سایت پروازی شهید صفابخش گتوند خودداری کنند.  

وی ادامه داد: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت یا حضور گروه‌های پروازی در محل سایت پروازی شهرستان گتوند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با اشاره به فوت یکی از خلبانان پاراگلایدر در روزهای گذشته بر اثر سقوط در سایت پروازی این شهرستان، درگذشت این خلبان را به خانواده او و جامعه ورزشکاران تسلیت گفت.

وی افزود: به رغم حضور به موقع و تلاش نیروهای فوریت‌های پزشکی گتوند، اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اعزام این ورزشکار به مراکز درمانی با بالگرد و زحمات کادر درمان اما متاسفانه به علت شدت جراحات وارده به سر و سینه، در بیمارستان گلستان اهواز جان باخت.

عسکرنیا تاکید کرد: خلبانان و گروه‌های ورزشی برای فعالیت در سایت پروازی حتما باید با هماهنگی و داشتن مجوز، پرواز کنند.

به گزارش ایرنا بر اثر سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی گتوند یک مرد ۳۰ ساله (خلبان پاراگلایدر) فوت کرد.

حسین اسدی‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان گتوند در پیامی درگذشت این ورزشکار را به خانواده وی و جامعه ورزشکاران و ورزش دوستان تسلیت گفت.

سایت پروازی شهید صفابخش گتوند واقع در پنج کیلومتری شمال غرب شهر گتوند از سایت‌های پروازی نمونه خوزستان است که اسفند ۹۱ بهره‌برداری شد.

این سایت پروازی به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از ظرفیت بالایی برای انواع ورزش‌های هوایی برخوردار است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار