تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۲۲۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (20 اردیبهشت ماه)
در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، باز هم گوشی های شرکت شیائومی مثل هفته های قبل صدرنشین هستند.
  شرکت شیائومی درست مثل چند هفته اخیر، باز هم محبوب‌ترین گوشی ساز دنیا است، چون محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی‌های هفته همگی ساخت این شرکت چینی هستند. در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، به ترتیب Redmi Note ۱۰ Pro، ردمی نوت ۱۰ و Poco X۳ Pro (همگی از شیائومی) بر روی جایگاه رفته اند و هر کدام با یک پله صعود نسبت به جایگاه هفته قبلشان، در رده اول تا سوم ایستاده اند.

اما صدرنشین هفته گذشته، گوشی Redmi K۴۰ Gaming  شیائومی در جایگاه چهارم دیده می‌شود که این خبر خوبی برای این گوشی نیست. گوشی هوشمند پوکو اف ۳ (Poco F۳) شیائومی هم با یک پله ارتقا نسبت به هفته قبل، در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

معرفی پرطرفدارترین گوشی های این هفته

سامسونگ گلکسی A۷۲ و Galaxy A۵۲ ۵G هم با یک پله صعود نسبت به قبل، در رده‌های ششم و هفتم جدول ایستاده اند. اما نکته عجیب حضور گوشی هوشمند گلکسی S۲۱ Ultra ۵G شرکت سامسونگ در رده هشتم جدول پرطرفدارترین گوشی‌ها است، چون انتظار می‌رفت این گوشی با امکاناتی که دارد رتبه بهتری داشته باشد، البته باید دید هفته بعد این گوشی در رقابت با رقبا چه خواهد کرد.

دیگر گوشی سامسونگ یعنی Galaxy A۱۲ که چند ماه قبل وارد بازار شد با یک پله صعود در رتیه نهم قرار گرفته است. بازنده بزرگ و پر افت‌ترین گوشی این هفته هم، گوشی هوشمند پرچمدار Mi ۱۱ Ultra است که با سقوطی آزاد از رده پنجم به انتهای جدول یعنی رده دهم تنزل مقام داشته است.

نکته جالب این است هیچ گوشی جدید وارد فهرست این هفته نشده و همه گوشی‌ها از هفته قبل حضور داشته و فقط رتبه آن‌ها دستخوش تغییر شده است. البته مطمئنا هفته قبل هم تغییراتی را در این فهرست خواهیم دید، فقط باید تا آن موقع صبر کرد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۳ اردیبهشت ماه) 2

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۳ اردیبهشت ماه) 3


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار