تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۲۲۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان نسبت به برگزاری مراسم ترحیم یکی از شیوخ هشدار داد
 سرپرست فرمانداری شادگان ضمن هشدار نسبت به برگزاری مراسم ترحیم یکی از شیوخ در این شهرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در صورت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ترحیم در این شهرستان با عوامل برگزاری آن طبق قانون برخورد می‌شود.

امید صبری‌پور اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوه ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، برگزاری هرگونه مراسم و تجمع از جمله جشن و عزا در شهرستان شادگان ممنوع است.

وی با بیان اینکه با توجه به اخبار واصله در پی فوت یکی از بزرگان و شیوخ شهرستان پیام‌های دعوتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص برگزاری مراسم منتشر شده است افزود: با تصمیم شورای تامین شهرستان و ستاد مقابله با کرونا با متولیان و  عوامل برگزار کننده مراسم با جدیت برخورد لازم  و قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجمع پرخطر از جمله مراسم ترحیم موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

صبری‌پور بیان کرد: اخطار لازم مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم به خانواده متوفی داده شده و برای گرفتن مجوز خاکسپاری نیز از آنها تعهد گرفته شده است.

وی اظهار داشت: شیوخ و سران عشایر باید از برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم اجتناب کنند تا بتوان بیماری کووید ۱۹ را در این شهرستان کنترل کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه از شیوخ و سران عشایر انتظار می‌رود در زمینه کنترل شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشند گفت: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان شادگان نیازمند عزم جدی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شود.

علاوه بر بانی چهار نفر از عوامل تیراندازی در یک مجلس سوگواری در آبادان نیز هفته گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار