تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۲۲۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وکیل ملکی در تهران وکیل
 اگر بدنیال وکیل ملکی هستید و میخواهید بدون اینکه مشکلی پیش بیاد پیشنهاد می کنم به سایت تهران وکیل در زمینه وکیل ملکی مراجعه کنید و این مقاله را تا آخر بخوانید. همان طور که می دانیم سپردن هر اموری به دست وکیل متخصص آن امری بسیار مهم و بدیهی می باشد. بنابراین زمان تنظیم قراردادهای ملک و املاک نیز داشتم یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در قراردادهای ملکی امری بسیار ضروری است. همان طور که می دانیم دریافت مشاوره حقوقی ملک و املاک و یا وکیل قراردادهای ملکی مستلزم هزینه می باشد اما استفاده از آنها در شرایط امضای یک معامله و در واقع از مهمترین تصمیمات زندگی امری بسیار مهم به شمار می رود. و تنها با پرداخت حق الوکاله وکیل می توان از هزینه های گزاف حق الوکاله پرونده های ملکی و یا هزینه های چندین ساله در دادگاه و معطلی آنها جلوگیری نمود.

آیا کسانی که بر روی املاک،دیوار و خانه های مردم تبلیغات می چسبانند،از نظر قانونی میتوان از آنها شکایت کرد؟

این کار غیرقانونی می باشد مگر اینکه از صاحب املاک اجازه بگیرند که در اینصورت حق استفاده دارند.

اگر فردی نهال یا بذری را از کسی غصب نماید و در زمین خود یا شخص ثالثی بکارد،طبق قانون محصول از آن چه کسی است؟

طبق ماده 33 قانون مدنی محصولی که از زمین می روید مال مالک زمین می باشد هرچند خود روییده باشد اما اگر بذر یا نهال برای غیر باشد در اینصورت محصول یا درخت متعلق به صاحب بذر یا نهال می باشد اگر چه بدون رضایت صاحب زمین کاشته شده باشد که در این صورت مالک زمین می تواند اجرت المثل انتفاع را از زارع مطالبه نماید.

اگر چند نفر به طور مشاع مالک زمینی باشند و یکی از آنها سهم خود را وقف کند،وقف از لحاظ حقوقی صحیح است؟

طبق ماده 58 قانون مدنی وقف اموال و املاک مشاع صحیح می باشد.

شما می توانید جهت مشاوره حقوقی ملکی و یا صحبت با وکیل ملکی موسسه حقوقی تهران وکیل و خواندن کامل مقاله به سایت www.tehran-atorney.com/وکیل-ملکی مراجعه کنید و می توانید جهت مشاوره حقوقی ملکی به تهران وکیل مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار