تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۲۲۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم گل گهر: امتیاز گرفتن از فولاد در اهواز کار آسانی نیست
 مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم فولاد خوزستان سبک منحصر به فردی در بازی داشته و امتیاز گرفتن از این تیم آن هم در اهواز کار آسانی نیست.

 سعید الهویی عصر جمعه پیش از دیدار معوقه تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز بیان کرد: فردا به دنبال ارایه یک بازی جوانمردانه، درگیرانه، تاکتیکی و با کیفیت خواهیم بود تا در شرایط کنونی حال خوشی را برای تماشاگران تلویزیونی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد عملکرد خیلی خوب و شاید فراتر از انتظار در لیگ قهرمانان آسیا داشت افزود: آنها از لحاظ فنی مستحق صعود از گروه خود بودند و فوتبال باکیفیتی را در برابر باشگاه‌های بزرگ آسیا ارایه دادند که جا دارد به بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم فولاد خسته نباشید بگویم.

مربی گل گهر  با اشاره به اینکه فردا انتظار یک بازی درگیرانه در میانه زمین را داریم گفت: اصلی ترین تاکتیک و هدف ما مقابل فولاد، کنترل خط میانی و قطع ارتباط خط هافبک و بازیکنان تهاجمی آنها

است که انتظار داریم هافبک‌های ما در این زمینه خوب عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه گل گهر تیم باکیفیتی بوده و سبک فوتبال منحصر به فرد خودش را دارد افزود: تاکنون بازی‌ های جذاب، زیبا و تاکتیکی ارایه دادیم و سعی می‌کنیم فردا مدل بازی خودمان را باز هم ارایه کنیم.

الهویی ادامه داد: در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید و برگشت مصدومان، دستمان روی نیمکت باز است و در هر پست چند بازیکن خوب داریم. امیدواریم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار شود و تماشاگران تلویزیونی از دیدن آن لذت ببرند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار