تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۲۱۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپاه هفت هزار بسته مهر درب خانه محرومان خوزستان فرستاد
به مناسبت ماه مبارک رمضان و در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفت هزار کمک معیشتی از سوی بسیج سازندگی آماده توزیع بین نیازمندان در خوزستان شد.
سپاه هفت هزار بسته مهر درب خانه محرومان خوزستان فرستاد

  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه این بسته‌ها میان مددجویان و خانوار‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: از جمله اقلام این بسته‌ها برنج، روغن، ماکارونی ودیگر اقلام غذایی است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ارزش هر بسته بیش از سه میلیون ریال و در مجموع بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: این هفت هزار بسته کمک مومنانه با مشارکت نیکوکاران، مردم خیر و بسیج سازندگی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود و تاکنون  بیش از ۱۰۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

در ادامه نیز حجت الاسلام رستگار، نماینده ولایت فقیه در سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: با عنایت به لطف و توجه خداوند طرح کمک‌های مومنانه امسال هم به قوت خود باقی خواهد ماند و شاهد هستیم که این بسته‌های معیشتی که با کمک خیرین تهیه شده و در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد.

 

همچنین سرهنگ زبیدی، مسوول بسیج سازندگی سپاه خوزستان اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی در ۲۸ نقطه نواحی مقاومت بسیج توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع شد، و در حدود یک سوم جامعه هدف که جمعیت استان است را توانستیم تحت پوشش کمک های مومنانه قرار دهیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار