تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۲۱۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشاورزان برای کشت تابستانه آماده شوند
هاشمی بر آمادگی کشاورزان برای کشت تابستانه و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در شهرستان تاکید کرد.
 شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: جلسه شورای کشاورزی با توجه به اهمیت موضوع برداشت محصولات زراعی شامل؛ گندم، جو و کلزا و همچنین کشت تابستانه در سال زراعی ۱۴۰۰ برگزار شد.

او با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد کشاورزان شهرستان جهت آماده سازی زمین و کشت تابستانه هماهنگی لازم با جهاد کشاورزی حمیدیه و امور آب و شرکت کرخه و شاوور را انجام دهند، افزود: همچنین مراکز خرید گندم شامل؛ سیلوی ۳ هزار تنی و شرکت تعاونی اقتصاد و شرکت تعاونی آفاق باید نسبت به خرید محصولات زراعی مذکور بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی شهرستان باید با هماهنگی اداره تعاون روستایی اقدام‌ها و برنامه ریزی لازم جهت دریافت محصولات زراعی کشاورزان از سوی مراکز خرید گندم و کلزا به عمل آورد، اظهار داشت: جهاد کشاورزی موظف به تامین دستگاه‌های کمباین مورد نیاز برای فصل برداشت محصولات است.

فرماندار حمیدیه بر تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی از جمله؛ تراکتور و کمباین با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سوسنگرد تاکید و تصریح کرد: با توجه به ورود کمباین‌ها و کامیون‌ها به شهرستان، جهاد کشاورزی باید نسبت به پیش بینی سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد اقدام‌های لازم را به عمل آورد.

نماینده عالی دولت در حمیدیه در پایان بر پرداخت به موقع مطالبات کلزاکاران شهرستان تاکید کرد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار