تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۲۱۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان خوزستان برای ایجاد صلح و سازش
 معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: ضرورت دارد از ظرفیت نخبگان استان در زمینه‌های صلح و سازش، داوری و میانجگری استفاده و بهره برد.

 علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان  گفت: توسعه حل اختلاف با تشکیلات جدید و اضافه شدن واحد‌های داوری، میانجگری و ستاد صبر فعالیت‌های آن نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده است و ضرورت دارد در جهت پیشبرد اهداف و تحقق سیاست‌های دستگاه قضایی و مرکز توسعه حل اختلاف از ظرفیت و توانمندی نخبگان، صاحب نظران و اقشار دیگر استان در زمینه‌های صلح و سازش، داوری و میانجگری استفاده و بهره برد.

او افزود: هدف توسعه حل اختلاف ایجاد آرامش، امنیت پایدار و صلح و سازش بین مردم است؛ که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و راهکارا‌های مناسب در تحقق اهداف و سیاست‌های مرکز توسعه حل اختلاف در تمامی زمینه‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

باوی بیان داشت: مدل تعالی یکی از مباحث اساسی و بسیار مهم مجموعه حل اختلاف کشور است که باید به نحوه احسن در استان خوزستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، اجرایی شود و باید با جدیت و مستمر کار‌ها را در این زمینه پیگیری و به سرانجام رساند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه تصریح کرد: با همکاری و تعامل با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در بحث داوری و میانجگری فعالیت‌های خوب و مثمری داشته باشیم و در ارتقاء جایگاه دستگاه قضایی استان در امور محوله تلاش‌های مضاعفی صورت بگیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: قطعاً مجموعه داوری، میانجگری و مدل تعالی یک سری کار‌های فنی و تخصصی هستند که باید از توانمندی‌های همکاران در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان استفاده و بهره برد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار