تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۲۱۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترکیب احتمالی النصر عربستان مقابل فولاد/ «ضربه سخت» در دروازه
 باوجود ابتلای پنج بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان به ویروس کرونا در آستانه بازی با فولاد ایران، این تیم سعودی نسبت به بازی قبلی خود تنها یک تغییر در ترکیبش دارد.

 تیم فوتبال النصر عربستان امروز سه شنبه در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فولاد ایران می‌رود. این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و در صدرنشین شدن آنها و صعودشان به مرحله بعد تاثیرگذار است.

النصر ها در حالی پای به این مسابقه می‌گذارند که تاکنون تست کرونای ۹ عضو این تیم از جمله پنج بازیکن مثبت شده است.

تغییر دروازه بان النصر مقابل فولاد

روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد النصر با همان ترکیب بازی با السد قطر و تنها با یک تغییر برابر فولاد قرار می‌گیرد. طبق اعلام این روزنامه، «بردلی جونز» دروازه بان النصر که به کرونا مبتلا شده است جای خود را به «ولید عبدالله» می‌دهد.

به این ترتیب ترکیب النصر مقابل فولاد به این ترتیب است: ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبد الله مادو، عبد الإله العمری، علی لاجامی، علی الحسن، پتروس ماتئوس، نور الدین امرابط، عبد الفتاح عسیری، سامی النجعی و عبد الرزاق حمد الله.

ضربه سخت به النصر با غیبت «جونز»

روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارشی به بررسی وضعیت تیم النصر با مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن پرداخته است. این روزنامه، از بردلی جونز دروازه بان النصر که به کرونا مبتلا شده است به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن در میان کرونایی های النصر یاد کرده است.

به نوشته این روزنامه، غیبت جونز ضربه سختی به النصر است؛ تیمی که برای رسیدن به صدر جدول گروه چهارم رقابت دشواری با فولاد دارد.

تکرار سناریوی الهلال برای النصر

الشرق الاوسط همچنین به نگرانی شدید سرمربی النصر نسبت به شرایط ایجاد شده در تیمش پرداخت و نوشت: «مانو منز» سرمربی برزیلی النصر اظهار کرد که می ترسد قبل از انجام دو بازی مهم در گروه، ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا سایر هم تیمی‌های آنها را از نظر روانی تحت تاثیر قرار بدهد.

این روزنامه همچنین با اشاره به حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان سال گذشته به دلیل ابتلای زیاد بازیکنان تیم به ویروس کرونا، اعلام کرد که النصر نگران است که ابتلای تعدادی از بازیکنانش به ویروس کرونا در روزهای آینده چند برابر و سناریو الهلال تکرار شود؛ چیزی که ممکن است کنار گذاشتن النصر از آسیا را در پی داشته باشد.

سیزدهمین تقابل النصر با باشگاه‌های ایرانی

دیدار النصر با فولاد سیزدهمین دیداری است که این تیم سعودی مقابل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد. ۱۲ بازی گذشته النصر برابر استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن بوده است که در آن تیم‌های ایرانی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ صاحب ۷ برد، یک تساوی و ۴ باخت شده‌اند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار