تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۲۱۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد – النصر؛ جدالی برای صدرنشینی
 فولاد در بازی سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رودرروی النصر قرار خواهد گرفت.

شاگردان جواد نکونام در سومین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا، در جدالی سخت و نفس گیر باید از سد النصری بگذرند که همانند تیم فولاد تاکنون به یک برد و یک تساوی رسیده است، اما تفاضل گل بهتر باعث شده که این تیم عربستانی در صدر گروه D قرار داشته باشد و فولاد در رده دوم.

  النصر سومین حریف قدرتمند فولادی ها در این مرحله است. حریفی که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های عربستانی با جام‌ها و افتخارات بسیار است که با برد پرگل در دومین رقابت خود مقابل السد قطر، برای دیگر حریفان خود خط و نشانی اساسی کشید.

البته در این گروه تمام رقبا سرسخت و مدعی هستند و فولاد هم با نمایش خوب و قابل توجه خود توانسته حریفی مدعی نشان دهد. حریفی که تسلیم شدنی نیست و تنها برای کسب امتیاز پا به زمین مسابقه می گذارد. در این تقابل، انگیزه های شیمبا مهاجم گلزن فولاد نیز برای ثبت پنجمین گل خود در این رقابت ها دوچندان است.

فولاد ایران که در این دوره از مسابقات تیمی منسجم، با برنامه و شگفتی ساز نشان داده، به دنبال تداوم شکست ناپذیری خود، گذشتن از سد النصر و قرار گرفتن در صدر جدول است. دیداری که برد در آن تا حدودی خیال هر یک از دو تیم النصر و فولاد را برای ادامه مسیر راحت می کند.

نکته مهم این بازی که حتی می تواند برگ برنده فولادی ها باشد، غیبت پنج بازیکن النصر از جمله برد جونز دروازه بان باتجربه‌شان در این بازی به دلیل ابتلا به کرونا است که دست النصری ها را تا حدودی بسته است. هرچند که سرمربی این تیم عربستانی عنوان کرده که اجازه نمی‌دهند غیبت این بازیکنان روی تیم شان تاثیر منفی بگذارد.

در این دیدار که از آن به عنوان فینال زودرس هم یاد می شود، تیمی که کمتر اشتباه کرده و تمرکز لازم را در خط دفاعی و حمله داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. 

مطمئنا بازی فولاد و النصر یکی از جذاب ترین بازی های امشب است. فولاد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف النصر می رود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار