تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۲۱۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از مسئولان درخواست نکنیم، بهتر است!
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در واکنش به سوالی درباره درخواست از مسئولان برای بهتر شدن وضعیت ورزشگاه تختی اهواز، گفت: درخواست نکنیم بهتر است زیرا درخواست داشته باشیم، رسیدگی و توجه نمی کنند.

ابراهیم اشکش پس از شکست یک بر ۳ تیمش در دربی استان مقابل استقلال خوزستان، اظهارکرد: به استقلال خوزستان تبریک می گویم. آن ها با تجربه تر بازی کردند و از موقعیت های گلزنی شان به خوبی استفاده کردند اما بازیکنان من کم تجربگی کردند و از موقعیت های متعدد گلزنی شان گذشتند و حاصل کار هم برد استقلال خوزستان بود.

 وی در پاسخ به سوالی درباره مشکل نور ورزشگاه تختی و تاخیر در آغاز بازی، گفت: تاثیر قطعی برق برای هر دو تیم بود. بارها در مورد ورزشگاه حرف زده ام اما رسیدگی نشد. قطعی برق ورزشگاه هم از اداره برق بود و از چه انتقاد کنم؟ امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیافتد زیرا در شان مردم خوزستان و فوتبال استان نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی همچنین در پاسخ به سوال دیگر که چه درخواستی برای بهتر شدن وضعیت ورزشگاه تختی اهواز دارید؟ عنوان کرد: درخواست نکنیم بهتر است زیرا درخواست داشته باشیم، رسیدگی و توجه نمی کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار