تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۲۱۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشنایی با برنشینگ


برنشینگ نوعی از ابزار آلات تراش کاری است بعبارتی برنشینگ ابزاری است مناسب برای ایجاد صافی سطح در حد بالا رو قطعه فلزی . نحوه کار برنشینگ به این صورت است که بدون براده برداری و فقط به صورت له کردن قطعه باعث از بین رفتن خلل و فرج روی سطح قطعه فلزی میگردد و باعث ایجاد بالاترین حد صافی سطح بر روی قطعه می شود. از نکات دیگر و خصوصیات برنشینگ علاوه بر افزایش صافی سطح با عث و ایجاد استحکام و سختی قطعه را نیز افزایش می دهد .

آشنایی با برنشینگ یاماتو YAMATO

یاماتو yamato ، شرکت یاماتو در سال 1985 میلادی در زمینه تولید ابزار صافی سطح برنشینگ در ترکیه شروع به کار کرد.یاماتو تولید کننده انواع برنشینگ برای انواع سطوح، میباشد . برنشینگ یاناتو از بهترین نوع برنشینگ موجود در بازار ایران برای برنشینگ تمامس سطوح خارجی و داخلی قطعات میباشد .

فروشگاه ابزار تراش آلسا بعنوان تنها نماینده رسمی محصولات یاماتو در ایران واردکننده و فروشنده انواع برنشینگ یاماتو ساخت ترکیه در ایران است . از جمله این برنشینگ ها میتوان به (برنشینگ چند منظوره یاماتو ، برنشینگ بورینگ یاماتو ، ابزار برنشینگ الماسه یاماتو ، ابزار برنشینگ مخروطی یاماتو ، ابزار برنشینگ مخروطی ) اشاره کرد .

تراش ابزار آلسا ALESQA TOOLS با بیش از بیست و پنج سال سابقه در امر تهیه و توزیع و تولید انواع ابزار های برشی مفتخر است تا گامی در جهت پیشرفت صنعت ایران عزیز بردارد. طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت

:
:
:
آخرین اخبار