تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۲۱۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زیرساخت‌ برگزاری انتخابات در خوزستان در حال آماده شدن است
 رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تمهیدات لازم در زمینه سیستم‌ سرمایشی، مسایل بهداشتی و زیرساختی در شعب رای‌گیری در خوزستان اندیشیده شده و موضوعات در حال پیگیری است تا روند برگزاری انتخابات با سرعت لازم و بدون وقفه در شعب انجام شود.

  رضا نجاتی در نشست ستاد انتخابات استان بیان کرد: جلسه امروز در رابطه با موضوعات زیرساختی انتخابات بود و مدیرعامل مخابرات استان برای موضوع زیرساخت ارتباطی و مدیرعامل شرکت برق برای بررسی مسایل و مشکلات در زمینه روشنایی و تامین برق شعب به جلسه دعوت شدند.

وی افزود:  این نشست با هدف رفع نواقص و مشکلات احتمالی بر اساس تجربیات سال‌های گذشته و با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای خوزستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: قرار شد فرمانداران نواقص و مشکلات احتمالی را در حوزه انتخابیه خود با جزییات اعلام کنند که بر اساس گزارش دریافتی، غیر از چند شهرستان که مشکل آنتن دهی شبکه و برق داشتند و قرار شد شرکت‌های مخابرات و برق بررسی و رفع نقص کنند مشکل خاصی نبود.

نجاتی در خصوص آمار احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها گفت:در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان در مرحله اول حدود ۹۰ درصد توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند که روند خوبی است همچنین در مورد داوطلبان شوراهای روستاها مرحله اول بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و زمانی که نهایی شود اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات همزمان شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار