تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۲۲۱۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملکرد تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا ستودنی است
  پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: عملکرد تیم فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده و ستودنی است و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

مجید باقری نیا  بیان کرد: نتیجه بازی مقابل العین کمک زیادی به تیم فوتبال فولاد کرد و باعث خودباوری و انگیزه بیشتر در بازیکنان این تیم شد.

وی دیدار فولاد مقابل السد را بهتر از بازی با العین دانست و افزود: در این دیدار اگر بازیکنان فولاد کمی دقت می‌کردند نتیجه بازی با العین تکرار می‌شد ، همچنین غفلت چهار، پنج دقیقه آخر بازی باعث شد که تیم فولاد گل مساوی را دریافت کند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: تمرکز تیم فولاد در ۲ بازی با السد و الوحدات، پس از انجام دادن پنج تعویض در دقایق آخر بازی کمتر شد و این موضوع باعث شد تا هر ۲ تیم فرصت گلزنی پیدا کنند ولی این پایان کار نیست و نبرد اصلی فولاد از الان شروع شده است. آنها ۲ بازی پشت سر هم با تیم النصر که یکی از قدرت‌های آسیا است دارند. 

وی با بیان اینکه تیم النصر پارسال حریف پرسپولیس بود لذا شناخت به نسبت خوبی از این تیم داریم ادامه داد: آنها یک تیم قدرتمند هستند و در چند سال گذشته همیشه یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فوتبال عربستان بوده‌اند.

باقری نیا گفت: همچنین باید منتظر بازی برگشت با تیم السد بود و نباید فکر کنیم چون این تیم در ۲ بازی اول خود نتیجه خوبی نگرفته، کار تمام شده است و از سویی دیگر حتی تیم الوحدات اردن را نباید نادیده گرفت.

وی بیان کرد: تیم فولاد در عملکرد دفاعی نمره بسیار خوبی گرفت و در فاز هجومی عالی نشان داد همچنین انسجام تیمی بسیار خوبی داشتند.

وی گفت: در سه بازی اخیر تیم فولاد، برنامه‌ای که مربیان برای بازیکنان در نظر گرفته بودند به خوبی اجرا شد و نشان داد آنالیز مربیان فولاد از حریفان بسیار خوب بوده است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان افزود: در بازی با الوحدات اردن زمانی که حریف بسته و فیزیکی بازی می‌کرد آیاندا پاتوسی به دنبال باز کردن گره‌های بازی بود که موفق ظاهر شد و فوتبال مالکانه خوبی انجام داد همچنین تاثیر مثبتی در به هم ریختن نظم دفاعی حریف داشت.

وی گفت: تیم فولاد تا اینجای کار خیلی بیشتر از حد انتظار ظاهر شده و امیدواریم در بازی فردا شب یک بار دیگر شاهد درخشش آنها باشیم و بتوانیم تیم النصر را هم شکست دهیم.

تیم فولاد خوزستان در ۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های السد قطر و الوحدات اردن یک تساوی و یک برد کسب کرده و با چهار امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه D جا گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار