تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۱۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلاحیت داوطلبان شوراهای‌ اسلامی شادگان طبق برنامه در حال بررسی است
 سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با دقت طبق برنامه زمانبندی وزارت کشور در حال انجام است گفت:در این راستا پایبندی افراد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و توانمندی آنان مد نظر قرار دارد.

امید صبری‌پور  اظهار داشت:۱۱۹ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شادگان، دارخویین و خنافره در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردندکه از این تعداد ۱۱۴ نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

وی افزود: ۸۰ نفر در شادگان ، ۲۱ نفر در دارخوین و ۱۸ نفر در شهر خنافره در سامانه وزارت کشور ثبت نام کردند.

صبری پور اظهار  داشت: همچنین ۹۰۷ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای شادگان نامزد شدند که شامل ۶۴۵ داوطلب در بخش مرکزی، ۱۰۹ داوطلب در بخش دارخویین و ۱۵۳ داوطلب در بخش خنافره می باشند.

وی در ادامه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تاثیرگذارترین عرصه همایش ملی ایران برشمرد و افزود: مردم ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه همچنان به اصول و مبانی انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعتقاد راسخ دارند و حضور باشکوه خود در انتخابات را دشمن شکن می‌دانند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: انتخابات آینده در حالی برگزار می‌شود که تحریم‌های ظالمانه و تهدید دشمن همچنان باقی است اما تمایل مردم برای مشارکت در انتخابات به عنوان مهمترین رویداد ملی روز به روز در حال افزایش است.

صبری‌پور بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات، امانتداری و تقویت اقتدار و عزت کشور همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی یکی از اولویت‌های رسانه‌ها را امیدآفرینی و بیان خدمات صورت گرفته در طول چهار دهه گذشته عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دارند.

شوراهای اسلامی شهرهای شادگان، دارخویین و خنافره هر کدام پنج عضو دارند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال به صورت همزمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار