تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۲۱۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عرضه شکر دولتی در ۱۰ نقطه اهواز از روز دوشنبه
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه امیدواریم در زمینه تامین شکر بحران خاصی نداشته باشیم، گفت: از روز دوشنبه در ۱۰ نقطه شناخته‌شده اهواز که هر ساله میوه شب عید و سایر اقلام اساسی را توزیع می‌کنیم، شکر دولتی با حضور بازرس عرضه می‌شود و امیدواریم با این اقدامات، نگرانی‌ها در خصوص شکر رفع شود.

امیرحسین نظری در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: پیرو دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی شبکه‌های توزیع مرغ، جلسه‌ای برگزار و بحث‌های مفصلی انجام و مقرر شد که هر شب از اول تا پایان کشتار، بازرس در کشتارگاه، مقیم باشد.

  وی افزود: فرم‌هایی تنظیم شده است تا نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و فروشگاهی که مرغ را تحویل می‌گیرد در این فرم‌ها درج شود و بازرس در خروجی کشتارگاه، فاکتور وزن‌شده و لیست توزیع را از هر خودرویی که قصد خارج شدن از کشتارگاه دارد، تحویل بگیرد و این کار در کشتارگاه‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: به منظور همفکری نیز گروهی در فضای مجازی تشکیل شده است و بلافاصله بازرسان فرم ‌های تنظیم‌شده را در این گروه قرار می‌دهند تا بدون فوت وقت، رئیس اداره شهرستان مربوطه پرینت فرم را به بازرسان دهد تا نظارت شود.

نظری با بیان اینکه شبکه توزیع مرغ در خوزستان ساماندهی شده است، افزود: اجرای این کارها در این دو روز منجر به رضایت نسبی شده است. برخی از دوستان عنوان کردند که امروز برای خرید مرغ رفتند و توانستند مرغ گیر بیاورند و روزهای گذشته مرغ نبود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مسئولیت تامین شکر شهرهای شوشتر، مسجدسلیمان، گتوند و شوش را بر عهده شرکت کارون قرار داده‌ایم و تامین مابقی شهرها را بر عهده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گذاشته‌ایم و در حال تامین شکر فروشگاه‌های بزرگ مانند افق کوروش، رفاه و شهر خرید هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در زمینه تامین شکر بحران خاصی نداشته باشیم، گفت: از روز دوشنبه در ۱۰ نقطه شناخته‌شده اهواز که هر ساله میوه شب عید و سایر اقلام اساسی را توزیع می‌کنیم، شکر دولتی با حضور بازرس عرضه می‌شود و امیدواریم با این اقدامات، نگرانی‌ها در خصوص شکر رفع شود. خوزستان تولیدکننده شکر است و شرکت‌های نیشکر نیز قول داده‌اند نیاز استان را تامین کنند.

نظری با بیان اینکه عرضه شکر در بسته‌بندی موجب می‌شود که این کالا خارج از شبکه عرضه نشود، عنوان کرد: البته در زمینه بسته‌بندی، ظرفیت محدودی داریم و باید به صورت ۲۴ ساعته کار بسته‌بندی انجام شود تا مشکلی نداشته باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار