تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۲۱۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه دیتای اینترنت خانگی در روستای جواد سعیدی ایذه
  مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: نصب تجهیزات فنی و توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن کم ظرفیت جواد سعیدی شهرستان ایذه برای افزایش ظرفیت ارائه اینترنت ADSL خانگی به مشترکان این مرکز انجام گرفت.

رحیم فلاح زاده با اشاره به اینکه در این مرکز ۲۵۶ شماره منصوبه وجود دارد بیان کرد: در راستای تحقق و برقراری عدالت ارتباطی و توسعه شبکه در روستاها ومناطق کم برخوردار، عملیات توسعه دیتای مخابرات، با کابل کشی و نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن جواد سعیدی شهرستان ایذه اجرا شد و ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز به ۹۶ پورت افزایش یافت. 

وی گفت: با توسعه فنی مخابراتی و افزایش ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت مرکز جواد سعیدی ایذه از شبکه اینترنت پر سرعت خانگی ADSL فراهم شد.  

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با افزایش امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنین این روستا می توانند با شماره گیری  تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت ADSL  خانگی بهره مند شوند.
وی گفت: به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در خصوص استفاده بهینه از سرویس ها و سهولت دسترسی روستاییان از خدمات نوین ارتباطی، پروژه های توسعه شبکه مخابراتی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

در خوزستان یک میلیون تلفن ثابت منصوبه وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار