تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۲۱۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعضای شورای شهر آبادان از واکسن استفاده نکردند
 رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پس از بررسی انجام شده مشخص شد هیچکدام از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان واکسن ضد کرونا دریافت نکردند.

شکراله سلمان زاده بیان کرد:به دنبال انجام مصاحبه خبری و انتشار در فضای مجازی در خصوص استفاده واکسن ضد کرونا از سهمیه پاکبانان از سوی اعضای شورای شهر آبادان برخی ابهامات به وجود آمد.

وی با عذرخواهی از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان افزود: پس از بررسی جنبه‌های مختلف این موضوع، مشخص شد هیچکدام از اعضای این شورا از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان استفاده نکردند.

وی تخلف برخی مدیران شهرداری آبادان در استفاده آنها از واکسن کرونای پاکبانان را محرز دانست و گفت: اسامی افراد سوء استفاده کننده از واکسن کرونای پاکبانان به مراجع قضایی ارسال شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: متاسفانه شیطنت‌هایی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی در این باره صورت گرفت و جو را مسموم کردند.

سلمان زاده افزود: ‌با مدیران متخلف بخش بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در رابطه با استفاده برخی افراد از سهمیه واکسن پاکبانان، نیز برخورد شده است.

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر استفاده واکسن ضد کرونا که برای پاکبانان درنظر گرفته شده بود، توسط مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار