تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۲۱۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایگاه چهارم شکاری دزفول ۲ هزار بسته بهداشتی توزیع کرد
 فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: این پایگاه به مناسبت روز ارتش ۲ هزار بسته بهداشتی بین شهروندان توزیع کرد.

امیر بهمن بهمرد روز یکشنبه در حاشیه توزیع این بسته‌های بهداشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژه روز ارتش به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد از این رو توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و شهروندان در قالب طرح مردمیاری و کمک‌های مومنانه توزیع شد.

وی از آمادگی کامل پایگاه چهارم شکاری دزفول برای کمک به مبارزه با کرونا خبر داد و اظهارداشت: این پایگاه همواره در کنار مردم بوده و در مقابله با کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با تبریک روز ارتش، ۲۹ فروردین را یادآور رشادت‌های دلاورمردانی دانست که در روزهای سخت و خاکستری هشت سال دفاع مقدس قفس‌های وابستگی را با شجاعت و اعتماد به توانمندی جوانان در هم کوبیدند و عاشقانه در راه صیانت از هستی وطن جاودانه شدند.

وی افزود: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران، آن هم در شرایطی که منافقان داخلی و معاندان خارجی هر یک به طریقی در پی انحلال ارتش بودند، نشان دهنده بینش و آینده‌نگری آن بزرگمرد تاریخ بود.

امیر بهمرد گفت: ارتشی‌ها در روزهای آغازین انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، پس از آن در صیانت از مرزهای ایران اسلامی، همیاری و همراهی ملت شریف ایران در فراز و نشیب‌های چند دهه گذشته و امروز در پیروی از ولایت همواره در صحنه حاضر بوده‌اند. 

وی افزود: امروز ارتش مایه دلگرمی و مباهات مردم است به ویژه در قضایای سال‌های گذشته همچون زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان و لرستان و مبارزه با بیماری کرونا عبارت "ارتش فدای ملت" را به خوبی ثابت کرد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهارداشت: دشمنان ایران اسلامی از هر حیله و فریبی برای آسیب زدن به کیان نظام مقدس استفاده می‌کنند لذا گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش ایرنا ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ برای ارتش، روز به یادماندنی و پرشکوهی است؛ روزی که حضرت امام خمینی (ره) در میان شایعات بی‌شماری مبنی بر انحلال ارتش و تشکیل به اصطلاح ارتش خلقی، رای بر بقای ارتش دادند. امام فرمودند: ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار