تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۲۱۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با سرویس کولر گازی از گرم شدن باد آن جلوگیری کنید

سرویس کولر گازی عمر آن را طولانی نموده و از گرم شدن باد این وسیله جلوگیری می کند!
یکی از راه های مقابله با گرمای شدید تابستان سرمای مناسب کولرهای گازی می باشد، اما زیاد پیش می آید که این وسیله دارای مشکل شود و باد گرم تولید کند.
در این مقاله مهم ترین علت های گرم شدن باد کولر گازی را مطرح نموده و چند سرویس کار کولر گازی در تهران و دیگر شهرستان ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

انجام ندادن سرویس کولر گازی علت اصلی تولید باد گرم در این کولرها

شما نیاز دارید برای جلوگیری از صدماتی که موجب خرابی کولر گازی می شوند از سرویس کولر گازی تهران در سایت فنی کارا استفاده نمایید تا با چک های دوره ای ، شارژ گاز کولر و سرویس اسپلیت از گرم شدن باد آن جلوگیری کنند.
مشخص است که اگر شما سرویس سالیانه کولر گازی در تهران یا دیگر شهرستان ها را انجام ندهید ناچار می شوید با هزینه های بیشتر، نسبت به تعمیر کولر منزلتان اقدام نمایید.

تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران

تعمیر نکردن کندانسور کولر گازی باد آن را گرم می کند

نگهداری از کندانسور کولر گازی یا همان یونیتی که معمولا در بیرون از منزل یا روی پشت بام نصب می شود در روند بهینه کار کردن کولر تاثیر زیادی دارد، لذا باید همیشه در هنگام سرویس و تعمیر کولر گازی منزلتان اگر در تهران یا شهرهایی با هوای آلوده هستید به تمیزی آن توجه کنید.

شما با تمیز نگه داشتن کندانسور می توانید از سرد شدن لوله ها و موتور کولر مطمئن شوید و در نتیجه کولر منزلتان باد خنک و مطلوبی را برای شما تولید کند. از طرفی اگر موتور و لوله های گاز آن در کندانسور به خوبی نتوانند سرد شوند بعد از مدتی نیاز است برای تعمیر کولر گازی تهران یا دیگر شهرستان ها از تعمیرکاران مجرب کولر در سایت فنی کارا استفاده نمایید.

تعمیر کولر گازی در بخش کندانسور

نشت گاز و تمام شدن گاز کولر علت شایعی برای گرم شدن باد کولر است

کولر های گازی با سیستمی مانند سیستم یخچال ها و فریزر ها کار می کنند که همگی آنها نیاز به گازهای مبرد دارند. اگر از این کولرها استفاده می کنید باید سالیانه فشار گاز درون سیستم را همزمان با تعمیر و سرویس کولر گازی، کنترل کنید تا در هنگام نشت گاز نشتی آن گرفته شده و دوباره کولر را شارژ نمایید.

تشخیص محل نشتی توسط سرویس کار به هنگام سرویس کولر، کار دقیق و پر اهمیتی است. علاوه بر آن تعمیر اسپیلت، شناختن نوع کار مصرفی و شارژ کردن آن هم نیاز به متخصصین حرفه ای دارد که در سایت فنی کارادر خدمت شما هستند.
سایت فنی کارا به صورت شبانه روزی در خدمت شماست تا برای شما عزیزان در سراسر ایران بهترین افراد فنی کار را معرفی کند، فقط کافی است در این سایت شهر و دسته مورد نظر خود را وارد کنید تا بتوانید با نزدیکترین متخصصین فنی کارا به خودتان را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید.

سرویسکار کولر گازی برای نشت گاز

سرویس و نصب کولر گازی در تهران فقط با یک تماس

شما عزیزان تهرانی و شهرستانی های عزیز، می توانید علاوه بر تعمیر و سرویس اسپیلت از خدمات نصب کولر گازی در سایت فنی کارا"fanikara" به صورت خیلی سریع و آسان استفاده نمایید.
و به این نکته توجه داشته باشید که حتما برای نصب کولر گازی منزل خود از نصاب های مطمئن و مجاز استفاده کنید چرا که نصب اسپیلت و لوله کشی آن از مواردی است که اگر درست انجام نشود به دستگاه شما آسیب وارد می کند.

در هنگام سرویس کولر گازی حتما به نکات زیر توجه کنید.

در هنگام سرویس کولر گازی حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید تابستانی فوق العاده را پشت سر بگذرانید.

  • حتما برای تعمیر کولر گازی یا سرویس آن از سرویسکار یا تعمیرکار ماهر استفاده نمایید.
  • تمامی فیلترها در کندانسور و یا پنل داخل منزل به صورت سالیانه حتما شسته شوند.
  • دقت کنید فن یونیت بالای پشت بام درست کار کند و هوای گرم را به خوبی به بیرون منقل نماید.
  • به هیچ عنوان کندانسور را در معرض نور شدید آفتاب قرار ندهید و برای آن یک سایه بان تهیه نمایید.
  • اگر به هر دلیلی می بینید که کولر شما خوب کار نمی کند، از روشن کردن آن خوددداری نمایید و با نزدیکترین تعمیرکار کولر گازی در سایت فنی کارا تماس بگیرید تا مشکل را به سادگی برطرف نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار