تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۲۱۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سایه امنیت کشور، شرایط برای رشد اقتصادی مهیا است
 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: در سایه امنیت کشور، شرایط برای رشد اقتصادی مهیا است.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در رژه خدمت نیروهای مسلح که امروز ۲۹ فروردین ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک ۲۹ فروردین نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است. در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در حین شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ارتش نقش آفرینی کرد.

 وی افزود: در روزهای انقلاب، بیعت ارتش با مردم، انقلاب و امام راحل، کمر رژیم ستم‌شاهی را شکست و یکی از تاریخی‌ترین اقدامات ارتش، بیعت همافران نیروی هوایی قهرمان و پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی بود که پیروزی انقلاب را سرعت بخشید و هزینه انقلاب را کمتر کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب تصریح کرد: زمانی که شعار انحلال ارتش از سوی معاندان انقلاب سر داده می‌شد امام راحل، روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامید و پشتوانه مردمی برای ارتش فراهم‌ کرد.

بیدادی عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرزهای ایران را ندارد.

وی افزود: امروز ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی کشور محیطی امن را فراهم کرده‌اند و در سایه این امنیت، شرایط برای رشد اقتصادی کشور مهیا است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده، بستری فراهم است تا از این گذر تاریخی، عبور و به رشد و شکوفایی اقتصادی دست پیدا کنیم و تحریم‌ها را خنثی کنیم.

بیدادی عنوان کرد: امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، برنامه روز ارتش مانند سال‌های گذشته برگزار نشد و فقط به صورت رژه خودرویی و با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت برگزار شد تا یاد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و آزادگان گرامی داشته شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار