تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۱۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گام به گام با بیماران کرونایی
 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: غربالگری و بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان در حال اجرا است.

 غلامرضا امینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، طرح غربالگری و بیماریابی از سوی قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان از جمله مشارکت و حضور فعال پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت در حال اجرا است.

او افزود: حسب درخواست فرمانداری شهرستان اقلام و تجهیزات درخواستی جهت اجرای این طرح تهیه و در اختیار قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی قرار گرفت و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت تعداد ۱۰ دستگاه خودروی سبک به صورت روزانه جهت انجام ایاب و ذهاب عوامل اجرایی و همچنین ۲ هزار پرس غذا و ۲۰۰ بسته معیشتی جهت توزیع به فرماندهی قرارگاه تحویل داده شد.

امینی با بیان اینکه تیم‌های خودرویی و پیاده پایگاه بسیج این شرکت نیز بطور روزانه نسبت به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر اقدام می‌کنند، اظهار داشت: همچنین از سوی پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت نیز تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، یک هزار و ۷۵۰ عدد روپوش بهداشتی (گان) - یک هزار و ۲۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد محافظ صورت تهیه و در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفت.

فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در خصوص قرارگاه بهداشتی شهید سلیمانی و مأموریت آن بیان کرد: به منظور کنترل و جلوگیری از شدت شیوع ویروس کرونا این قرارگاه با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت بسیجیان سپاه ناحیه و همکاری دستگاه‌های اجرایی در ۳ بخش حمایتی، نظارتی و رهگیری تشکیل شده است.

به گفته امینی در بخش رهگیری، افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی می‌شوند، در بخش نظارتی، تیم‌های مختلف بر رعایت موازین و شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام شده جهت جلوگیری از انتشار این ویروس در سطح بازار، اصناف، ادارات دولتی و بانک‌ها نظارت می‌کنند و در بخش حمایتی نیز بسته‌های کمک معیشتی به افراد و خانواده‌های کم برخوردار و کم بضاعت مبتلا به ویروس کرونا در مدت زمان قرنطینه خانگی از سوی سپاه ناحیه شهرستان توزیع می‌شود.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار